11 år min ängel!!

Hanna, min ängel!! idag är det din födelsedag, 11 år skulle du blivit!!!
Vi firade dig igår med släkten, jag och Louise bakade hela lördagen och igår hade vi kalas för släkten!!!
Vi pratade om dig, mindes dig med glädje. Du var en sådan glädje spridare!!
Idag har jag varit hemma från jobbet ville vara hemma idag och bara njuta av alla minnen av dig!!
Jacob vaknade imorse och stor grät, han saknar dig. Så han och jag har bara myst med varandra idag, pratat om dig, spelat massor av Fia med knuff!!
När resten av familjen kom hem åkte vi till din grav, vi köpte ett jätte fint hjärta som vi lade vid din grav. Vi skickade även upp en lykta i luften till dig så att du kan känna dig firad i himlen!!
Till kvällsmat blev det såklart din favorit rätt!!! Fondue och potatisgratäng!!
Vi pratade om vad vi kom ihåg mest av dig och det är ditt härliga skratt, din envishet, bushet...Vi saknar dig Hanna!!!
Älskar dig min ängel
Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Linda & Anna

Hanna...
Vi tänker på dig massor idag!
KRAM
♡♡♡

2013-11-11 @ 21:47:22
Postat av: Erica

Hanna!
Guuud vad jag saknar dig!!!
Kan du inte komma och busa med oss!

2013-11-11 @ 23:09:19
Postat av: camilla

Finaste Hanna!
Stor kram till er alla och massor av slängpussar till Hanna där uppe.

Postat av: Lisa Dantes mamma

Jag saknar dom våra barn 💗 Pauline varför undrar man . Kram fr Lisa Dantes mamma

2018-02-09 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0