3 år!!!

Hanna, det har nu gått 3 år sedan du somnade så fridfullt i min famn. Den här fina stenen fick vi av min underbara kollega Martina igår. Den står nu precis innan vi går in i huset!!! Martina har gjort stenen själv!!
Tack Martina, hela familjen tycker den är super fin!!!
Hanna, den här bilden är från ytterskärgården, då du under en period var "frisk". Du var en sådan kämpe med så mycket vilja och bus jag saknar dig så fruktansvärt mycket!!! Det har nu varit skolavslutning och det är alltid jobbigt, det är så mycket som känslor som kommer fram. Jag kommer ihåg hur du kämpade dig igenom skolavslutningen i ettan fast du bara ville sova. Du ville promt vara med på den och det var du!!!
Vi mår annars relativt bra här hemma, dina syskon har nu sommarlov. Filip jobbar och Louise tar det lugnt här hemma, Jacob går fortfarande några veckor på fritids tills vi har semester.
Idag får du hålla tummarna för Louise, hon ska skriva teoriprov på mopedkörkort. Jacob har börjat spela fotboll med Brommapojkarna och är superduktig, han spelar nu med killar i samma ålder. Jag vet att det blir mycket bil att köra men han tycker det är så roligt.
Din hund Meya fick inga valpar, vi får se om det blir några nästa gång!! Din kanin Totte mår bara bra, han är superstor. När jag är ute på tomten får han hoppa omkring alldeles själv och han rymmer inte utan hoppar efter mig.
Åååå min ängel, jag undrar hur du skulle vara nu när du skulle varit 10 år. Förmodligen alldeles underbar som dina syskon..Jag vill så gärna krama dig, pussa på dig, känna dig, prata med dig..så fruktansvärt orättvist
Älskar dig i all evighet min söta ängel
Puss Mamma
 
 
 
 

RSS 2.0