Påskafton!!!

Hej min söta ängel!!

Nu var det bra länge sedan jag skrev till dig..Ibland orkar jag inte helt enkelt.

Jacob har blivit 7 år nu. Det är en stor kille som älskar att spela fotboll och du ska veta att han är jätteduktig.

Louise har idag åkt till Barcelona på träningsläger med friidrotten. Hon tränar även sin hund Mango väldigt mycket.

Filip kommer hem om en liten stund, han har varit på Williams land.

Jag och pappa har varit i Prag. Det var en kanonresa och vi hade väldigt roligt.

Kommer du ihåg att jag skrev att vi passade en valp som heter Lilja. Det har nu blivit våran hund så nu har vi fyra hundar i huset.. det är ganska många det. Pappa måste vara helt tokig som har godkänt detta.

Jag kommer väldigt mycket just nu men jag kommer snart att byta jobb. Jag börjar mitt nya jobb i slutet på maj.

Jag kan inte förstå att det är ett och ett halvt år sedan du lämnade oss.. Tiden går så fort samtidigt som den går sakta. Det är svårt att förklara. Vi försöker leva normalt men ibland (ganska ofta) har jag bara lust att skrika rakt ut, det är så smärtsamt utan dig. Det känns som om jag ska gå i bitar. Du fattas oss.......

Igår var Erica, Fredrik och dina kusiner Amanda och Sofia här. Amanda lekte med ditt stall och jag frågade om hon visste vems stall det var. Det visste hon inte och jag sade att det var ditt stall. Då sa Amanda.. "Det är så konstigt att Hanna är där uppe" och tittade mot himlen. Visst är det konstigt, otäckt, hemskt jag vet inte hur jag känner där men det är overkligt.

Jag har haft en riktig Hanna period som jag kallar det. Jag drömmer om dig på nätterna, jag ser dig framför mig hela tiden, vi pratar, skojar och myser.

Nu ska jag och Jacob till dig på kyrkogården och göra lite påskfint.. Sedan ska vi som är kvar här till mormor och morfar och äta påskmiddag..

Saknar och älskar dig

Mamma

RSS 2.0