Min ängel!!

Hanna min älskade ängel!!!
Nu har vi klarat av en sommar till utan dig, det är alltid väldigt jobbigt när sommaren kommer!!! Vi saknar dig så oerhört mycket!!
Ja, vad har vi gjort i sommar!!!
Stora båten kom inte i sjön, den tar in vatten men vi har varit ute med lillbåten och badat och slappat!! Det har varit en super fin och varm sommar. Vi har byggt altan på baksidan, du vet att pappa inte ville det men vi lyckades övertala honom och nu är han den som mest är där!!!
Dina syskon har nu börjat skolan och allt börjar bli nästan som vanligt igen!!
Idag min ängel ska jag åka till Portugal med Kajsa, jag blir borta en hel vecka. Det känns lite overkligt eftersom jag inte varit ifrån er så länge.
Pussar till världens finaste ängel hoppas du och Emma har hittat varandra och busar så mycket det bara går!!
Psst, du får gärna busa mer här hemma vi saknar det!!!
 
 
 
 
 
 
 

RSS 2.0