Blåsningen!!!

Igår var vi på fest hos min lillasyster Rebecca och Martin. Det hette på inbjudan inflyttningsfest och födelsedagsfest. Men där fick vi hela högen. Det blev BRÖLLOP!!!!

Grattis och lycka till familjen Sandberg, ni var så otroligt vackra!!!!!

Nu bär det ut på sjön men vi är tillbaka på måndag kväll eftersom det är undersökning på tisdag!!

Pauline

Torsdag 25/6

Nu är vi hemma efter några dagar på sjön. Vädret har varit kanon och vi har haft mycket trevligt sällskap. Igår blev vi lämnade då alla andra skulle vända hemåt och vi skulle vara kvar en dag till, men vilken dag!!! SOL OCH BAD och alldeles vindstilla.

Hanna mår kanonbra, men som alltid när vi är ute är det någon som ska skada sig och denna gång var det min tur. Skulle dyka från badbryggan men slog i trimplanen med tårna. Jag hade nog behövt besöka farbror doktor, men Tommy plåstrade om mig så fint och satte mig på en sten och där fick jag sitta resten av dagen och idag. Härligt men ont har det gjort både i tån och rumpa:)

Hanna avslutar sin kur på lördag och på tisdag den 30 juni skall vi göra hjärtröntgen (obligatoriskt).

Ha det gott Pauline

Ny kur!!

Idag har jag och Hanna varit på sjukhuset för att ta prover och starta en ny kur. Allt är i sin ordning och hon ska få medicinen ikväll. Vi vet inte riktigt om vi vågar åka ut i skärgården över midsommar, vi är lite rädda för en allergisk reaktion som hon tidigare har fått av denna medicin.

Igår kväll kom allt det där sorgsna över mig igen. Jag bara låg och kramade Hanna och grät för mig själv. Det är en sådan fruktansvärd hemsk sjukdom vi har att göra med och man vet aldrig vad den hittar på. Anledningen till denna nedstämdhet är nog att vi har kommit till det stadie där många av våra vänner på avdelningen inte har lika mycket tur som vi och att det inte finns barn som inte klarar detta utan blir änglar istället. För änglar är dem allihopa.!!!!

Kramar Pauline

Sommarlov!!!

Nu är det äntligen sommarlov!!

Vi ska försöka njuta av skärgården så mycket det går, vi måste dock besöka sjukhuset titt som tätt men några båtturer lär vi hinna med:)

Hanna mår fortfarande bra, hon börjar en ny kur den 17 juni och den håller på i 10 dagar.

Trevlig sommar!!

Söndag 7/7

Nu har Hanna avslutat sin fjärde kur hemma!! Vi har nått halvvägs, det är bara fyra kurer kvar....

Hon mår bra och är just nu på disco hos en klasskamrat. Hon har blivit riktigt tuff, "håret" är kvar hemma.

Alla andra barn mår också bra, jag och Tommy mår väl bra men är väldigt trötta, det hör väl till antar jag.

Ha det bra

RSS 2.0