Skruttfia!!

Hej Hanna!
Jag har inte skrivit på väldigt länge! Jag är ledsen för det men ibland kan jag bara inte. Jag vet att du är med mig ändå varje dag!!
Det går inte många timmar utan att jag tänker på dig, jag pratar ofta om dig med mina nya kollegor och vi skrattar och gråter nästan samtidigt. Jag hade så gärna velat att dom hade fått lära känna dig. Men dom får göra det genom mig istället för jag berättar mer än gärna om dig!
Blicken du har på bilden säger mig mer än tusen ord!! Du hade ofta den när vi var på sjukhuset..
Vi mår ganska bra här hemma, din hund Meya ska vilken dag som helst få valpar igen! Louise hund Mango fick tyvärr inga valpar men det får bli nästa gång.
Filip är en lat jävel, han skulle kunna göra bättre från sig i skolan men det vet du! Snart kanske han får sitt förnuft till fånga!
Louise pluggar som bara den, hon går nu i åttan. Det är en stor tjej!! Hon rider 2 gånger i veckan på en häst som heter Carambole. Jag ska också börja rida till våren!
Jacob går det väldigt bra för i skolan. Han kan redan läsa!!
Vi har bytt golv här hemma, i köket och i hallen och hör och häpna Hanna vi ska till IKEA på lördag för att köpa skafferi!
Din bästis Anna har flyttat från Skärgårdsstad och det känns väldigt tomt utan henne, men jag brukar träffa henne ibland ändå.
Älskade, älskade, älskade Hanna ingen kan nog förstå min saknad av dig!!!
Jag ser glad ut, jag försöker vara glad men jag blöder invärtes och det kommer jag nog göra resten av mitt liv!!
 
Jag älskar dig i evighet
Mamma

RSS 2.0