9 månader!



Igår var det 9 månader sen du somnade in! Jag saknar dig så fruktansvärt mycket.. Jag vill bara berätta att din älskade vovve Meja har fått valpar. Det föddes 5 stycken men det är bara en liten tik kvar då dem andra blev sjuka.
Totte din älskade kanin har blivit pappa till 4 stycken kaninungar..

Vi kommer inomkort att få en till liten hund här i huset. Louise fick det i present av oss när hon fyllde år. Vi tror att det ska hjälpa henne med sin saknad och sorg efter dig. Jag vet att du glädjs med henne vart du än befinner dig!!!

Just nu passar vi en liten hundvalp som heter Linus. Tro det eller ej men pappa tycker verkligen om den hunden, han gosar och busar med honom som bara den. Du skulle skratta gott åt pappa när du såg honom busa med Linus.

Jacob ska ta med ett foto av dig till dagis på måndag och visa sina kompisar vem du var. Han pratar ofta om hur mycket ni busade och hur glad du var hela tiden. Han har äntligen börjat prata om dig där och han saknar dig väldigt mycket

Filip ska snart ta moppekörkort. Han börjar bli en stor kille. Jag kommer ihåg hur ni pratade om att du skulle få skjuts av honom till skolan. Vem vet, du kanske sitter bakom honom ändå som en söt liten ängel!!!

Hanna, min älskling det är så tomt utan dig! Livet är så orättvist.

Mamma

Fredag 4 mars!

Finns inte så mycket att skriva utan bara JÄVLA SKIT CANCER!!!!!!!

Jag skrev förut att en av våra närmaste släktingar fått cancer och den personen har det så fruktansvärt tufft just nu.. Jag försöker stötta så gott det går, jag har trots allt varit i samma situation men jag vet inte vad jag ska göra.. jag försöker bara finnas där för dem. Jag älskar er!!!!

Härom kvällen tittade jag på tv4 fakta av en slump. Det handlade om barn och cancer från USA! Det var en liten flicka där som strålbehandlades och hon påminnde så mycket om Hanna!! Jag vet inte hur det gick för flickan men vi får hoppas att det gick bra! Barn med cancer blir så kloka och tar dagen som den kommer, dem glädjs för varje sekund, dem är riktiga hjältar!!

/Pauline

Jacob 6 år!

Våran lilla kille börjar bli stor. Jacob blir 6 år idag!!!

Dagen började med skönsång och paket öppning. Louise åkte sedan med Jacob till centrum för att möta upp mormor och kusinerna Lina och Thea. Tåget bar av mot Täby centrum där kusinerna Douglas, Adam, Benjamin och Cornelia väntade. Mormor gick på bio med dem äldsta barnen och sedan var det experiment från Tom Tits där som dem fick prova på.

Det har varit en kanon dag för våran 6 åring.

Imorgon åker Louise och Tommy till Göteborg över dagen. Tommy ska jobba och Louise passar på att hälsa på moster Erica och kusinerna Amanda och Sofia.

Filip har börjat återhämta sig efter en intensiv data helg!!

Familjen mår just nu relativt bra, men min sömn är fortfarande orolig...

Jacob har äntligen börjat prata om Hanna på dagis och det känns skönt, han pratar bland annat om hur hon ser ut uppe i himlen och att hon har det roligt där!!

Vi saknar dig Hanna!!!

RSS 2.0