Grattis i efterskott min ängel!!

 
Förlåt för att jag inte skrev något på din födelsedag men jag orkade inte. Saknaden är oändlig!!
Jag har varit nere i en djup svacka av saknaden av dig men jag börjar sakta klättra uppåt.
 
Jag vet att du är med oss hela tiden och det är jag tacksam för men Hanna busa mer med oss vi behöver det!
 
På din födelsedag var släkten här och vi försökte fira din dag som vi brukar. Vi åkte till din grav på morgonen och tände ljus och lämnade fina blommor. Eftersom vi inte kan köpa presenter till dig har alla i familjen valt ett kort på dig och sen har vi gjort Canvas tavlor av dem. Nu finns du på bild i allas rum.
Först trodde jag att jag skulle bli ledsen varje gång jag såg dig men jag blir glad över att jag fick ha dig hos mig i 7,5 år. Din bild ger mig styrka att orka leva vidare för du var så otroligt levnadsglad fast du var så liten. Hanna det är fortfarande så overkligt, jag vill att du är här hos oss.
Dina kusiner i Amanda och Sofia skickade upp ballonger till dig, jag hoppas du lekte med dem och att även Emma och farmor var där hos dig!
 
Här hemma händer det lite saker, dina syskon växer. Filip har börjat övningsköra och han är riktigt duktig på det. Jag trodde jag skulle vara livrädd för att åka med honom men det är jag inte. Kanske sitter även du i baksätet, vem vet?
Jacob har varit på Åland utan mig och pappa. Han var där och spelade fotboll, det gick inte så bra men han hade roligt.
Louise har blivit medryttare på en häst som heter Carambole och hon är väldigt duktig på att rida.
Jag och pappa jobbar på samt håller oss sysselsatta med dina syskon. Pappa har börjat spela dart igen och tycker det är superkul!!
 
Kommer du ihåg när du fick cykeln som du sitter på. Du fyllde sex år och var världens stoltaste 6-åring.
 
Pussar och kramar från mamma
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-11-21 @ 21:02:28
Postat av: Susanne Lindström

Stor varm kram - tänker på er <3

2012-11-28 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0