Kusin!!

Hej Hanna!!

Du vet nog redan det här men jag vill ändå tala om att du har fått en till kusin. Martin och Rebecka blev föräldrar till en till liten flicka idag.. Din 10;e kusin..

Jag har fått se en bild på henne och hon är gudomlig precis som du.

Idag flög pappa till Barcelona och jag är hemma med dina syskon, vi saknar dig...

Pappa reser väldigt mycket just nu och det är ju roligt att någon av oss får se världen..jag vet att du är med honom på resorna.

Idag pratade jag även med Gustavs mamma Karin. Det var väldigt länge sedan vi pratade och vi bestämde att dem ska komma hit i maj och äta middag.. Vi har så mycket gemensamt, våran sorg och hur vi bearbetar den.. Jag vet att du och Gustav kommer att vara med och att ni busar ihop där uppe.. Ta hand om varandra ni är underbara änglar!!!!!

Puss och kram. Jag älskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du Hanna!! Du har fått en liten kusin som kommer få namnet Olivia :) vi ska berätta för henne om hennes busiga kusin Hanna!

O hoppas att hon blir lika cool som du <3

2012-05-06 @ 10:51:11
Postat av: Nanna Z (Skärgårdsstadsskolan)

Vill bara skicka en kram och säga att jag tänker på er ofta ofta!!

2012-05-08 @ 21:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0