Skolavslutning och utmärkelse!

Hanna gull unge!

Idag var det skolavslutning för dina syskon.. Vi stod som vanligt på skolgården och din klass hamnade självklart framför oss. Idag gick det bra att se dem, jag vet att dem tänker på dig väldigt mycket. Mina tankar for hit och dit jag tänkte att dem där skorna hade du gillat, den där klänningen osv..

Men det som var mest rörande idag var att din storebror Filip fick en utmärkelse av skolan. Han skrev en uppsats på Nationella proven och den var så otroligt bra så skolan ville uppmärksamma den.



Självklart handlar uppsatsen om dig och hans tankar och funderingar. Jag och pappa har inte orkat läsa den ännu men vi ska göra det. Det lovar jag dig.



Visst har han blivit stor din storebror!!

När vi får klartecken från skolan så kanske vi lägger ut uppsatsen på denna sida men det får vi se..

Vi är i allafall väldigt stolta över att han har kunnat skriva om sin sorg och sina känslor under en sådan press som ett nationellt prov är och Hanna jag måste få säga till dig att det inte var många ögon som var torra när Filip fick ta emot diplomet.

Eftersom du har gått i skolan så vet nästan alla om vad som har hänt och utan att lärarna sade vad uppsatsen handlade om så förstod alla vem han saknar och har skrivit om..

Du finns alltid med oss!

Kommentarer
Postat av: Mia

Stor kram från Mia & Loppe

2012-06-14 @ 22:33:28
Postat av: Helena

Stort Filip!

Grattiskram

2012-06-15 @ 15:37:31
Postat av: Cecilia

Grattis killen och stort grattis till utmärkelse. Kram

2012-06-19 @ 15:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0