Miss you!



Jag saknar dig, ditt busiga leende och hela dig. När du ropar på mig, är arg på mig, säger att du älskar mig.. Allt det där och mer saknar jag. Det går inte att beskriva den tomma känslan som finns.

Det var så länge sedan jag skrev till dig.. ibland orkar jag bara inte.

Jag har börjat mitt nya jobb och det är jätte roligt där. Alla är väldigt snälla mot mig. Jag och pappa har börjat springa igen, kommer du ihåg att vi sprang väldigt mycket när du blev sjuk. Det hjälper att springa man blir av med dålig energi och in kommer bra. Jag hoppas att det är så iallafall.

Idag hämtade jag dina kusiner Lina och Thea på deras skola och vet du vem jag träffade där. Tina, din dagisfröken, jag fick en stor kram av henne och hon lovade se om hon kunde få fram lite bilder av dig när du gick på dagis. Vi pratade länge och väl om dig och hon kommer så väl ihåg dig. Hon berättade att hon har den där lilla sand flaskan hon fick av dig på sjukhuset på en byrå. Det glädjer mig och jag hoppas att det glädjer även dig!

Snart går Filip ut 9:an och ska börja i gymnasiet. Han är en stor kille nu. Jag orkar inte längre brotta ner honom.
Louise börjar i 8:an och är en helt underbar tonåring. Aldrig sur och grinig.

Jacob börjar i 1:an och lever för sin fotboll. Han är superduktig men det vet du säkert redan.

Din nya kusin Olivia är lite lik dig. Hon är super söt och kommer att ha ditt namn som mellan namn.. Känn dig stolt.

Jag vet att du är med mig men jag vill att du ska busa mer med oss här hemma, vi behöver det!!

Älskade ängel, kommer du ihåg när jag dansade på sjukhuset till den låten. Du skrattade så du grät..

Puss på dig ängel Hanna

Kommentarer
Postat av: Helena

Saknar dig Hanna bus! Tänker mycket på dig!

Så fint skrivet Palle!

All kärlek till goa familjen!

Kram

Helena, Mats, Ebba & Hugo

2012-06-06 @ 08:30:36
Postat av: Susanne Lindström

Hej,

Tänker på er och skickar soliga sommarhälsningar och varm, stor Kram

/Susanne

2012-06-07 @ 10:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0