Älskade Emma!!

Du togs ifrån oss alldeles för tidigt. Du var så tapper som kämpade mot denna fruktansvärda sjukdom (cancer). Jag fick förmånen att lära känna dig och min bror äran att få vara älskad av dig!

Emma, jag hoppas att du nu slipper ha ont och att du kramar och busar med min älskade Hanna. Jag vet att du Hanna kommer att ta hand om Emma. Ni fick träffas några gånger och fann varandra direkt!

Mitt hjärta har fått ännu ett hål och mina tankar går till dina föräldrar och din bror och framförallt till min bror och hans två barn.

Idag kommer vi för första gången att lämna ett bidrag från din Glädje Fond Hanna. Jag vet att vi sade att den skulle gå till sjuka barns syskon men dina kusiner Lina och Thea har gått igenom så mycket så vi tycker att dem är värda en liten överraskning. På bara ett år har dem förlorat sin älskade kusin och nu även sin pappas sambo!!

Livet är verkligen orättvist!!


Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Blir så ledsen av att läsa detta. Kan inte förstå. Varför? Hanna och Emma, ta hand om varandra! Pauline tänker på er massor. Stor kram till er alla från Sanna

2012-06-15 @ 22:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0