Louise 14-år



Hanna, idag fyller Louise 14 år. Det är en stor tjej nu. Vi sjöng för henne i morse och jag har varit hemma från jobbet för att bara mysa med dina syskon.

Idag hade även Jacob morgonsamling i skolan. Dem var jätte duktiga på scenen. När jag satt och tittade på hans klass så satt din klass precis framför mig. Dem har blivit så stora, mina tårar började rinna nerför mina kinder. Jag saknar dig så mycket.

Ikväll ska vi åka till din grav och tända ljus.. Louise vill det. Vi tar med oss en valp vi passar som heter Lilja så du får träffa henne. Det är en brun liten sheltie valp som är 10 veckor. Kan du tänka dig att pappa har gått med på att vi har 4 hundar i huset just nu.

I morse när vi sjöng för Louise drack hon varm oboy ur muggen som du har framför dig på bilden. Så du var med ska du veta.

Lilla söta ängel om du ändå var här, vi saknar dig.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej! Har tänkt på dig idag och undrar hur ni har det? Jag har läst i din fina blogg och förstår att ni har det smärtsamt, saknaden efter er fina tjej måste vara enorm. Jag vet att ni kämpar... Massor av kramar till er! / Charlotte (Hjalmars mamma)

2012-02-09 @ 19:16:45
Postat av: Tove Hedlöf

Grattis Louise! Saknar dig Hanna min älskade kompis. Hra minnen från vi lekate. Saknar dig ängel.

/ kram Tove!

2012-02-10 @ 14:54:06
URL: http://hedlof.blogg.se/
Postat av: Helena, Mats & Ebba

Puss, kram & kärlek i massor!

2012-02-11 @ 10:37:47
Postat av: Cilia

Grattis i efterskott Louise! Va fina ni är tjejer :)

KRAMAR I MASSOR

2012-03-16 @ 15:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0