11-11-11 Älskade ängel!



Hanna här kommer en enormt stor puss till dig från mamma och pappa! Vi skulle vilja ge den till dig här men vi får skicka den upp till dig!!

Kommer du ihåg när du i januari 2010 var så dålig och vi låg på Q84. Jag försökte muntra upp dig med alla medel och det du då tyckte var roligast var när jag dansade framför sjukhussängen till "Älskade ängel". Den dansen som Bert i filmerna gjorde. Du skrattade så gott åt mig och det var bara för mig att showa på..

Igår fikade jag med Bus Jessica. Du vet favvo syrran från sjukhuset. Vi pratade och skrattade åt dig. Hennes första minne av dig var när du skulle få din första behandling och den ville du verkligen inte ha. Du satt på golvet mitt emellan 2 sängar och sjuksyrrorna fick krypa på golvet för att få fram dig. Jessica berättade även att när dem visade en docka som hade en port a cat för dig ville du bara se dockans rumpa och hur du skrattade åt den rumpan. Du sade alltid det som alla andra ville säga men inte vågade.

Jag och Jessica pratade även om andra saker som hände på sjukhuset. Bland annat när du och underbara Gustav skrattade så mycket att han kissade på sina skor. Dem fick slängas eftersom han hade cytostatika i sig..

Jag tycker ändå att vi försökte ha väldigt roligt på sjukhuset och tiden du var sjuk. Jag tror att det beror på att du var du och en sådan underbar liten flicka. Gud vad jag älskar dig!!

9 år skulle du ha blivit idag! Vi har ditt ljus tänt här hemma och vi kommer besöka graven och göra fint där.

Idag mötte jag dina kompisar Anna och Lisa. Skulle du ha varit lika lång som dem? Hur hade du sett ut nu? Det får jag aldrig veta men bilderna av dig finns alltid i mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma dig.

Älskar dig

Mamma

K

Kommentarer
Postat av: L

Tänker ofta på er, men alldeles extra idag.

Tacksam att ni alltid orkar ta emot Anna som ni gör och alltid får henne att känna sig välkommen - det betyder mycket.

Stor kram till dig Hanna från oss.

2011-11-11 @ 09:44:32
Postat av: Jenny med familj

Stort grattis fina Hanna!

Varma kramar till hela familjen!

2011-11-11 @ 20:01:14
Postat av: Alexandra Frykholm

Vi tänker på Er idag!

2011-11-11 @ 21:40:39
Postat av: Alexandra Frykholm

Vi tänker på Er idag!

2011-11-11 @ 21:41:01
Postat av: Sanna

Mina tankar finns alltid hos er!!

2011-11-13 @ 20:28:52
Postat av: Stadigs

Hanna, grattis i efterskott! Du finns i våra hjärtan och tankar!

Familjen - vi tänker på er!

2011-11-14 @ 09:46:50
Postat av: Cilia

Kram till er

Grattis Hanna och Grattis Pauline!

2011-11-15 @ 11:39:39
Postat av: Gabriella

Jag trillade in av misstag efter att ha sökt en annan Hanna Lindström, men nu har jag nog läst varje ord... Som mamma kan man omöjligt tänka sig en värre mardröm, och jag gråter med er. Ni har fyra jättefina barn och den vackraste ängel man kan tänka sig. Många kramar!

2011-11-21 @ 13:11:37
Postat av: David

Grattis i efterskott Hanna!

Stora kramar till er!



2011-12-03 @ 16:25:55
URL: http://dantes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0