1 november



Hanna, nu har vi äntligen orkat ordna med stenen till din viloplats! Det har tagit tid men vi har inte haft ork att ens tänka på att sätta ditt namn på en sten. Nu står det iallafall där hur overkligt det än är....

Jag har äntligen fått kontakt med en av dina favorit sjuksystrar. Kommer du ihåg Jessica som Jacob skulle köpa ett hus till när vi åkte till Tyskland/Schweiz. Vi ska träffas nästa vecka och det ska bli underbart att träffa henne igen. Sist vi träffades fanns du bland oss och du var skitförbannad på henne för du ville inte bli stucken i port a caten. Fast du var så sjuk hade du ändå en vilja av stål..

Vårt nästa mål är att ordna till Glädjefonden vi har i ditt namn. Det är lite skattefrågor bara sen är allt klart. Jag har redan bestämt mig för vilket barn som ska få den första glädjen...

Jag tänker på dig varje dag ska du veta, inte bara en gång utan flera gånger, tusen gånger. Framför mitt skrivbord på jobbet har jag en bild av dig när du var målad med hjärtan i ansiktet. Älskade ängel!!

Dina syskon mår bra, just nu är det höstlov. Jacob har varit hos moster Erica och dina kusiner i Göterborg. Han åkte dit med mormor. Han spelade på ditt Nintendo DS hela vägen på tåget.

Snart är det din födelsedag 11/11-11. Vi får se vad vi gör den dagen..

Älskar dig Hanna, självklart älskar jag våra andra barn också med dem kan jag säga det till. Du fattas mig!!!!!!!

MAMMA

Kommentarer
Postat av: fröken Marie

Vilken fin bild! Tänker så ofta på er. Många kramar från mig.

2011-11-03 @ 21:25:24
Postat av: Alexandra Frykholm

Pauline! Fick för mig att gå in till sidan idag. Kanske för att vi jobbar hårt nu på jobbet och inte hinner prata så mycket med varandra. Så otroligt fint skrivet till Hanna och du vet att jag tänker på dig!

Kram Alexandra

2011-11-04 @ 08:17:39
Postat av: Anonym

Dettta berör djup in i det innersta, kommer nog alltid att göra. Älskade unge <3!

2011-11-04 @ 21:29:41
Postat av: Anne Reider

Tänker på er och underbara Hanna! Speciellt den 11/11-2011 när Hanna skulle fyllt 9 år. Så fint du skrivit till henne, lilla ängeln.Att hon inte fick leva!!! Kram Anne

2011-11-07 @ 22:42:13
URL: http://shellricks.se
Postat av: Anne Reider

Tänker på er, jag har nu läst om sista tiden om Hanna. Har inte klarat de innan.Att tiden gått så fort. Så fint du skrivit till Hanna, lilla ängeln!!! Tänker på er extra den 11/11-2011 när Hanna skulle fyllt 9 år. Att hon inte fick leva!!! Underbara flicka!!! kram Anne

2011-11-07 @ 22:50:54
URL: http://www.shellricks.se
Postat av: Anne Reider

Tänker på er, jag har nu läst om sista tiden om Hanna. Har inte klarat de innan.Att tiden gått så fort. Så fint du skrivit till Hanna, lilla ängeln!!! Tänker på er extra den 11/11-2011 när Hanna skulle fyllt 9 år. Att hon inte fick leva!!! Underbara flicka!!! kram Anne

2011-11-07 @ 22:51:16
URL: http://www.shellricks.se
Postat av: Susanne

Tänker på er, ofta och länge från djupet av mitt hjärta. Tänk att jag äntligen fick se dig, krama om dig och prata. Stora Kramen Susanne

2011-11-07 @ 22:51:49
Postat av: Anne Reider

Tänker på er, har läst om sista tiden med Hanna i livet. Har inte klarat de innan. Så fint du skrivit till Hanna, jag blir så rörd. Tänker extra på er den 11/11 då Hanna skulle fyllt 9 år. Att hon inte fick leva, fina ängeln!!! Saknar henne så!!! Världens gladaste busigaste tjej!!! kram Anne

2011-11-07 @ 22:55:27
URL: http://www.shellricks.se
Postat av: Anne Reider

Tänker på er, har läst om sista tiden med Hanna i livet. Har inte klarat de innan. Så fint du skrivit till Hanna, jag blir så rörd. Tänker extra på er den 11/11 då Hanna skulle fyllt 9 år. Att hon inte fick leva, fina ängeln!!! Saknar henne så!!! Världens gladaste busigaste tjej!!! kram Anne

2011-11-07 @ 22:55:29
URL: http://www.shellricks.se
Postat av: Anne Reider

Tänker på er, har läst om sista tiden med Hanna i livet. Har inte klarat de innan. Så fint du skrivit till Hanna, jag blir så rörd. Tänker extra på er den 11/11 då Hanna skulle fyllt 9 år. Att hon inte fick leva, fina ängeln!!! Saknar henne så!!! Världens gladaste busigaste tjej!!! kram Anne

2011-11-07 @ 22:55:33
URL: http://www.shellricks.se
Postat av: Anne Reider

Tänker på er, har läst om sista tiden med Hanna i livet. Har inte klarat de innan. Så fint du skrivit till Hanna, jag blir så rörd. Tänker extra på er den 11/11 då Hanna skulle fyllt 9 år. Att hon inte fick leva, fina ängeln!!! Saknar henne så!!! Världens gladaste busigaste tjej!!! kram Anne

2011-11-07 @ 22:55:34
URL: http://www.shellricks.se
Postat av: Jessica

Miljoner kramar till er idag! Jag ska äta en bakelse å tänka på allt bus som ert yrväder hittade på idag!! Tack för igår! Supermysigt! Hanna det är väldigt tomt här utan dig!! Kraaaaamar J

2011-11-11 @ 07:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0