Jacob 6 år!

Våran lilla kille börjar bli stor. Jacob blir 6 år idag!!!

Dagen började med skönsång och paket öppning. Louise åkte sedan med Jacob till centrum för att möta upp mormor och kusinerna Lina och Thea. Tåget bar av mot Täby centrum där kusinerna Douglas, Adam, Benjamin och Cornelia väntade. Mormor gick på bio med dem äldsta barnen och sedan var det experiment från Tom Tits där som dem fick prova på.

Det har varit en kanon dag för våran 6 åring.

Imorgon åker Louise och Tommy till Göteborg över dagen. Tommy ska jobba och Louise passar på att hälsa på moster Erica och kusinerna Amanda och Sofia.

Filip har börjat återhämta sig efter en intensiv data helg!!

Familjen mår just nu relativt bra, men min sömn är fortfarande orolig...

Jacob har äntligen börjat prata om Hanna på dagis och det känns skönt, han pratar bland annat om hur hon ser ut uppe i himlen och att hon har det roligt där!!

Vi saknar dig Hanna!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Massor av grattiskramar till bästa Jacob från oss!



Kramar från Palmbergs

2011-03-01 @ 21:40:25
Postat av: Camilla Wallberg

6 år, galet vad tiden går fort. Jag kommer ihåg när lillgubben började sin förskole karriär på Musslan. Ge gossen en grattiskram från hans "gamla" fröken. Jag tänker på er dagligen och sänder över en stor kram till er också.



/Camilla Wallberg

2011-03-01 @ 22:39:24
Postat av: catrin

Grattis min härliga djurgårdskille! Många kramar till dig och din familj från mig. Åker snart till värmen, men vi hörs sen! Kramar till er alla:

2011-03-04 @ 20:13:18
Postat av: LIsa

kramar till er alla , hanna finns i våra tankar!

kram från Lisa Agnes och ängeldante

2012-01-25 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0