Fredag 4 mars!

Finns inte så mycket att skriva utan bara JÄVLA SKIT CANCER!!!!!!!

Jag skrev förut att en av våra närmaste släktingar fått cancer och den personen har det så fruktansvärt tufft just nu.. Jag försöker stötta så gott det går, jag har trots allt varit i samma situation men jag vet inte vad jag ska göra.. jag försöker bara finnas där för dem. Jag älskar er!!!!

Härom kvällen tittade jag på tv4 fakta av en slump. Det handlade om barn och cancer från USA! Det var en liten flicka där som strålbehandlades och hon påminnde så mycket om Hanna!! Jag vet inte hur det gick för flickan men vi får hoppas att det gick bra! Barn med cancer blir så kloka och tar dagen som den kommer, dem glädjs för varje sekund, dem är riktiga hjältar!!

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Jenny (Moas änglamamma)

Jag kan inget annat än att hålla med, Djävla sjukdom, varför ska den förstöra så många familjer..

Tänker på er

Kram från en änglamamma

2011-03-06 @ 20:43:38
URL: http://moahenriksson.blogg.se/
Postat av: Annelie

Kram till dig!

2011-03-07 @ 09:08:22
Postat av: Cilia

Ja usch skit skit cancer!

Kram till er fr sonens speldjävuls kompis familj

2011-03-07 @ 21:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0