Sommarlov!



Sommarlov..Du fattas hos oss älskade ängel!! Varje dag är en kamp, jag försöker hålla ihop och det går ganska bra men det gör så fruktansvärt ont i hela mig. Jag saknar dig så oerhört mycket, det går inte att beskriva i ord..

Idag har alla barn fått sommarlov och jag kommer så väl ihåg förra skolavslutningen då du var med. Du ville absolut gå på din skolavslutning trots att du var så dålig och hade så ont. Du var så tapper Hanna!!!

Det har snart gått ett år sedan du slöt dina blåa fina ögon för gått och vi tänker på dig tusen gånger varje dag!!!

Jag vet att det är många som saknar dig och tänker på dig!!

Just nu är det ganska jobbigt här hemma saknaden är så enorm. Vi har ännu inte klarat av att ordna en sten med ditt namn på men jag lovar att vi ska göra det snart. Det är en sådan konstig känsla av att behöva beställa en sten med ditt namn på så det går inte att beskriva. Jag vill bara vakna upp ur denna fruktansvärda mardöm!!

Filip kommer att skriva teoriprovet till moppekörkortet på sin födelsedag som är på torsdag och Louise har fullt upp med Mango som är en envis liten hund. Du hade älskat henne! Jacob börjar bli en stor kille han börjar i förskolan till hösten.

Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på i sommar, vi tar en dag i taget!!

Vi saknar dig älskling!


Kommentarer
Postat av: Susanne Lindström

Stor kram till er allihop! Pauline jag känner så starkt med dig och tänker så ofta på dig. Hälsningar Susanne Lindström

2011-06-14 @ 15:00:55
Postat av: Helena, Mats & Ebba

Älskade fina Hanna bus!

För alltid i våra hjärtan <3



Tänker på dig ofta fina lilla Ängel.

Tänker ofta på er alla hela fina familjen Lindström.

Längtar efter er och vi vill gärna hänga med er i sommar:).

Ebba vaknade som ett yrväder i söndags och ville åka till sin Jahob ;).



Bamsekramar

Helena, Mats & Ebba

2011-06-14 @ 22:46:34
Postat av: Saxer

Lilla fina ängel!



Tusen kramar till er <3

2011-06-15 @ 21:55:48
Postat av: Nanna/Skärgårdsstadsskolan

Tänker på er och Hanna så ofta! Tänk att det redan gått ett helt år... Stor kram till er alla.

2011-06-16 @ 22:22:08
Postat av: fröken Marie

Mina tankar är hos Er och Hanna idag.

En söt liten ängel!

Tusen kramar till Er!

2011-06-18 @ 07:26:38
Postat av: Alexandra Frykholm

Hann inte ge dig en stor kram igår vilket jag hade velat på jobbet. Tänker på dig och din familj hela dagen idag. Kramar

2011-06-18 @ 16:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0