Lördag 2 juli!

Vi har nu fått svar på Jacobs prover och allt var bra förutom att han har för lite vita blodceller. Det kan bero på en virusinfektion. Läkaren sade att hon inte kommer att "släppa" Jacob för än han är helt symptonfri och det känns bra.
Han äter fortfarande laktosfri mat men klagar emellanåt på ont i magen. Men det tar väl ett par dagar innan allt ordnar till sig...

Idag har vi varit och badat, vi skulle behövt vara vid båten och fixat den för sjösättning men det var för varmt vi åkte dit sent ikväll istället.

Nu är rodret ordnat och vi får hoppas att den inte sjunker när vi sjösätter den. Jag har varit lite emot båten för det är så mycket minnen, men vi får se hur det går. Barnen och Tommy vill absolut ha kvar den.

Jag tänker på dig Hanna så otroligt mycket, kan inte förstå att det var så länge sedan du lämnade oss.. Saknaden är obeskrivlig..

Jag har inte mått så bra den senaste tiden utan istället "backat", blivit handlingsförlamad. Jag klarar av jobbet men inte så mycket mer. Barnen får sin mat och jag försöker vara en bra mamma men jag är så trött och ledsen. Varför händer detta oss?

Jag tänker på dina sista dagar och hur du ville att allt skulle vara normalt. När vi var på Gröna Lund en dag innan du somnade in! Du är en hjältinna med en otroligt stort hjärta!

Vid frukostbordet varje morgon tittar jag på fotot av dig där din blick bara lyser av glädje och den blicken ger mig styrka att orka dagen utan dig!

Jag vet att jag har skrivit detta flera gånger förut men Hanna jag älskar och saknar dig!

Din mamma

Kommentarer
Postat av: Jenny

KRAM!

2011-07-03 @ 18:01:30
Postat av: Helena

Puaa, kram & kärlek finaste Palle <3

2011-07-05 @ 23:26:02
Postat av: Anonym

Älskade syster!!! Önskar så att denna mardröm ska ta slut!!

Du e det starkaste som finns!

Den finaste syster man kan ha!

Den bästa vän man kan ha!

Den coolaste mamman till 4 fina barn!

Det underbaraste en make ha!!!

Ni e världens bästa familj!!!

Älskar er<3

2011-07-06 @ 08:45:54
Postat av: jennie

Tänker på dig och din familj..Förstår att det är ett helvete som ni går igenom..Beundrar eran styrka.

Vi måste försöka ses nån dag och ta en promenad med våra fina hundar.

Stor kram från mig.

2011-07-21 @ 04:42:59
Postat av: Anonym

Hoppas ni kom ut med båten. Det har varit fina båtdagar i sommar och jag hoppas att det blir fler.

Kram

2011-07-22 @ 15:11:06
Postat av: Gertie

Jag blir så ledsen när jag hittar någon som delar min dotters öde. Cancermonstret som tagit våra flickors liv. Det är inte lättare efter ett år. Snarare tvärtom. Många kramar

2011-07-24 @ 21:39:42
URL: http://kittyhansensblogg.se
Postat av: Cilia

Åh... :-(

Du e verkligen en helt underbart sprudlande person och en toppen mamma förstås. Ingen kan ana vad du/ni går genom.



KRAMAR TILL ER

2011-07-25 @ 13:19:07
Postat av: catrin

Tänker på er så mycket.

2011-08-06 @ 09:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0