Onsdag 16 februari!



Hanna och Jacob i skärgården sommaren 08.

Idag var det planeringsdag på dagis. Jacob följde med mig till jobbet och sedan åkte vi till Q84 och vidare till lekterapin. Jacob vill gärna åkta till lekterapin, han kommer ihåg hur roligt han haft på sjukhuset och jag tror att det är en bra bearbetning för honom att åka dit. All personal är otroligt gulliga, dem tar verkligen hand om oss när vi kommer och jag känner mig väldigt välkommen dit. Idag träffade jag även Hannas läkare Niklas, tårarna började rinna direkt på mig, det kommer fram så mycket minnen. Men det var roligt att träffa honom och prata med honom. Hanna tyckte verkligen om honom! Jag glömmer aldrig när hon sa till Niklas "nu får du lägga in mig på kur igen så att jag blir frisk" och han svarade att han skulle se vad han kunde göra..

Lilla söta rara älskling!!!

Annars är det väl si så där just nu.. Sjukdomarna håller sig borta från vår familj just nu och vi börjar återhämta oss ganska bra.. Men det är tungt ändå, jag har börjat vakna på nätterna av att jag gråter, jag drömmer om Hanna, ser henne framför mig.. Vill bara krama och lukta på denna underbara flicka igen...

Resten av familjen har det också tungt med sin sorg, alla sörjer vi på olika sätt. Tommy och Filip flyr verkligheten i datan, Jacob tittar på sport och åter sport, Louise tittar på TV och är inne på sin data, jag vill helst ligga i sängen när jag är hemma...

Det har snart gått 8 månader. Det är en smärta varje dag!!!

/Pauline


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken underbar bild! Ni finns ofta i våra tankar - stor kram från Mia & Loppe

2011-02-17 @ 19:09:11
Postat av: Cilia Saxer

KRAMAR TILL ER

2011-02-18 @ 18:45:16
Postat av: Susanne

Stor Kram till dig! Tänker ofta på dig och känner med dig.

2011-02-24 @ 12:51:02
Postat av: Catrin

KRAM!!!

2011-02-27 @ 14:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0