9 februari!

Idag fyller Louise tonåring!! Mormor och morfar kommer på middag och vi tänkte ta övriga släkten senare i februari då vi samtidigt kommer fira Jacob som blir 6 år!

Louise önskan var att vi ska åka till graven så dit kommer vi att bege oss innan middagen! Hon saknar sin lillasyster otroligt mycket!!!!

Annars mår vi relativt bra. Vi har fått svar på Jacobs prover och det visade inget konstigt. Skönt!!! Jag är på jobbet och det går bra, jag får ta det lite lugnt och inte knata på för fort. Om jag gör det börjar jag hosta och blir anfådd.

Lilla skrutt gumman vad jag önskar att du kunde vara här med oss!!!! Älskar dig!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ge Louise en stor grattiskram från oss alla idag på hennes stora dag, tonåring och allt! Tänker på er massor. Hoppas ni får fortsätta må bra och att vi kan ses snart! Tusen kramar Sanna

2011-02-09 @ 18:20:29
Postat av: Helena, Mats & Ebba

Många lååånga kramar till Louise idag!

Hipp, hpp HURRA på din 13 årsdag...

Ja, saknaden är stor lilla Hanna bus.

Puss, kram & kärlek till er alla från oss



2011-02-09 @ 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0