2011-12-11



Jag älskar dig Hanna!!!!!

Jag kan ibland bara stanna upp och bli chockad. Shit detta har hänt oss, du har lämnat oss.......

Jag kan inte förstå att jag orkar leva vidare utan dig men jag gör det. Jag skrattar till och med och tycker att livet är ganska ok.

Idag var jag och pappa och träffade tomten, det saknas någon att köpa julklappar till. Jag tittar på saker som jag vet att du velat ha, men vem ska jag köpa dem till??????

I fredags var jag och Louise på Idol finalen med Matilda och Bodil. Det var kanon häftigt ska du veta. Lite läskigt var det eftersom vi satt långt upp och jag tänkte att om du varit med hade du nästan hängt över räcket!

Du finns i mina tankar hela tiden, så fort jag ser en flicka med lockigt hår hoppas jag att det är du och att detta bara är en mardröm.. men så är det inte!!

Jag saknar dig Hanna och jag vet att många gör det. Du spridde sådan glädje omkring dig fast du var så liten, varför har detta hänt oss............

Idag har jag bakat mormors pepparkakor, dem som du älskade. Jag hade ingen lust, jag har ingen julkänsla, utan jag vill bara att det ska vara vardag så jag kan leva någorlunda normalt. Men bakat har jag gjort eftersom dina syskon även älskar dessa pepparkakor..

Vi var även vid din grav idag, ditt namn finns på stenen nedanför farmors namn. Det är så overkligt ska du veta, tänk dig att se sitt barns namn på en sten på en gravplats. Det senariot ska inte finnas...............

Än en gång, kan inte skrivas för många gånger JAG ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Moster rebecka

Fina fina ängel! Tänker o saknar dig så mycket!!!

Matilda pratar om dig ofta o säger alltid att du va så busig:)

För oss är o förblir du alltid en stor idol!!!

En underbar ängel i mormors fina skor...

Älskar dig lilla hanna bus.

2011-12-14 @ 02:21:08
Postat av: Cilia

Åhhh fina Pauline!

Sköt om er!

KRAMAR

2011-12-16 @ 13:08:48
Postat av: Magnus & Catrin

Är så glada att vi fick lära känna dej <3 och din underbara familj

2011-12-20 @ 22:17:11
Postat av: Monika Lenander

Läser och gråter även om jag aldrig kan sätta mig in i er sorg. Har lärt känna Linus Karlsson från Vallentuna som miste sin Lina som blev 9 år.



Jag önskar er en God Jul och skickar er styrkekramar.

Monika

2011-12-21 @ 10:52:08
Postat av: Anna, Emil och Klaras mamma

Pauline, jag har tänkt på dig, Hanna och hela din familj dagligen sen vi träffades.

Hoppas ni får en god jul och att vi säkert träffas igen nästa år på ngn fotbollsträning eller så ;)



Jag och Klara är på sjukhuset...men vi håller tummarna att få komma hem till julafton. Eller i alla fall få permis några timmar.



KRAM

2011-12-21 @ 13:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0