Torsdag 2 september!

Jag drömmer väldigt mycket och kommer ihåg mina drömmar. Allt handlar nästan bara om älskade Hanna! Jag kan väl inte säga att jag är direkt utvilad när jag ska stiga upp!!

Idag var det min andra dag på jobbet. Det gick lättare idag, jag mådde inte illa när jag gick till jobbet men det snurrade fruktansvärt i huvudet och jag svettades och grät. Så lite bättre blev det nog!!

När jag kom hem vilade jag bara i 2 timmar. Det är ju en förbättring i sig!!

Alla är så gulliga mot mig på jobbet och vill mig väl, det betyder så mycket. Tack ska ni ha för att ni finns där!!!

Pauline

Kommentarer
Postat av: Helena

Många styrke kramar, tänker på ER!



/Helena

2010-09-02 @ 22:22:06
Postat av: Maria Edsparr

Pauline, det var skönt att träffa och prata med dig igen!

Stora kramar (denna gång utan förkylningsbaciller...) Maria

2010-09-02 @ 22:35:54
Postat av: Annelie T.

Skönt att höra att det var lite, lite bättre.

Nu är det helg!!!! Kram

2010-09-03 @ 07:53:57
Postat av: Alexandra Frykholm

Kramar! Ta hand om dig och din familj i helgen.

2010-09-03 @ 17:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0