Tisdag 29 september!

Idag har jag varit och tagit blodprover! Läkaren vill kolla så att jag inte har någon brist av något slag!!!

När jag satt i väntrummet in till labbet kom bara tårarna, sist jag var där var med Hanna!!! Vi åkte dit 2 gånger i veckan för att ta prover på henne. Det är så tomt och gör så ont!!!

Jag orkade inte åka till jobbet efter det, när jag väl har börjat gråta kan jag inte stoppa tårarna. Det blir en pissdag hemma istället..

Läkaren har sagt att jag ska motionera för då mår man bättre. Han kanske har rätt så jag ska ta hundarna och ta en promenad i skogen nu. Där får jag hoppas att jag inte möter någon utan att jag bara få vara för mig själv med mina tårar...

/Pauline

Kommentarer
Postat av: jennifer

Älskade du, jag lider verkligen med dig och önskade först att jag kunde gå den där promenaden i skogen med dig. Men så kom jag på att det inte alls var vad du ville så nu önskar jag att du fick en fin gråtstund med hundarna i det fina höstvädret.

Kramar och tankar i massor

Jennifer

2010-09-28 @ 15:08:54
Postat av: Helena

Varma långa kramar till dig från mig!

2010-09-28 @ 20:03:57
Postat av: Anna

Jag tänker på er, Kram!

2010-09-28 @ 23:07:19
Postat av: Anneli

Man lider med er. Massor av bamsekramar!

2010-09-29 @ 06:51:19
Postat av: Lena

Hej Paulina. Vi tänker ständigt på er,var rädd om er.Kramar Lena,Emelie och Philip i Gällivare.

2010-09-29 @ 21:22:00
Postat av: Fam Stadigs

Vi tänker på er! Massor med styrkekramar fr fam Stadigs

2010-09-30 @ 07:30:09
Postat av: Cecilia

Åhhh Pauline! Kramar till dig (och dom andra förstås)

2010-09-30 @ 14:37:26
Postat av: Anonym

Stor kram Pauline! Tänker på er.

Katti; MinStoraDag

2010-10-01 @ 22:28:20
Postat av: Maria Eriksson fd.Hugosson

Hej på er. Vet att det var super länge sedan vi hördes men jag fick höra av min bror idag hur det stod till med er och läste hela bloggen igenom.

Det finns inga ord som kan göra det lättare för er tyvärr men det är tur att ni har varandra och alla minnen. Ta hand om er i den mån ni kan. Kram från mig... Ni finns i mina tankar...

2010-10-19 @ 00:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0