Onsdag 7 september!

Igår var det en bra dag för mig! Det var jobbigt på jobbet men jag behövde inte sova när jag kom hem. Jag satt i stället och gjorde vårrullar!! Det har jag aldrig gjort förut, vi får se hur dom smakar på fredag!!

Idag var det lite tyngre igen. Jag får inte mycket gjort på jobbet, jag hoppas kunna börja lite imorgon. Jag har helt nya arbetsuppgifter och behöver bli upplärd!! Man hinner inte mycket på 2 timmar...

När jag kom hem var jag tvungen att sova i 2 timmar, jag var helt slut när jag kom hem. Hade inte ork att göra någonting och det är väl bara att acceptera att det är så...

Tommy åkte in och åt middag med några pappor från Q84, han tyckte det var väldigt trevligt att träffa dem. Alla har samma fruktansvärda sorg efter sina älskade barn!!!

Imorgon ska jag och Tommy träffa vår terapeut. Vi har valt att gå i terapi tillsammans för vi tror att vi då kan förstå varandras sorg mycket bättre. Efter dessa samtal brukar vi vara helt slut, men samtidigt känns det bra!!

Hanna min älskling! Jag saknar dig i massor, saknaden är oändlig! Det är så fruktansvärt tomt utan dig här hemma, jag vet inte vad jag ska ta mig till utan dig!! Du fattas oss!!!!

Kommentarer
Postat av: Nanna/Skärgårdsstadsskolan

Tänker på er dagligen.

Ta väl hand om varandra.

2010-09-09 @ 18:47:59
Postat av: Sanna

Vi tänker på er hela tiden och har fortfarande så svårt att förstå. Kan inte i närheten förstå vad ni måste kämpa er igenom varje dag, varje timme, varje minut. Om vi ändå kunde hjälpa er att bära er sorg! Tusen tankar och kramar till er från Sanna och familjen

2010-09-09 @ 19:20:20
Postat av: Anna Isaksson Carlenius

Hej Pauline! Vi har ännu inte lärt känna varandra så väl - men mitt hjärta gråter för Hannah och er. Du underbara människa - det är som om det oundvikliga hemska drabbar de som kan bära. Tänker på dig. Ta hand om dig. Varma tankar och kramar från "Agria" Anna (föräldraledig för tillfället)

2010-09-10 @ 00:40:51
Postat av: Annelie T.

Hoppas helgen varit ok och hanterbar.

Letade efter dig på ÅSK spelen men såg dig inte. Önskar dig så innerligt en bra ny vecka ! KRAM

2010-09-13 @ 07:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0