Onsdag 1 september!

Idag var det första dagen på jobbet för mig!

Känslan av att åka till jobbet går inte att beskriva, jag svettades, grät och mådde illa. Trots att alla kära kollegor är så förstående och gulliga!! Det går nog bättre imorgon. Nu har jag träffat många arbetskamrater och träffa dem imorgon igen går nog lättare, vi får hoppas det!

När jag kom hem, trots den korta arbetsdagen på 2 timmar, var jag tvungen att lägga mig för att vila. Det blev 3 timmars sömn och jag är fortfarande trött. Jag vet inte varför man blir trött men det är nog alla känslor som svallar upp när jag träffar "nya" människor. Även Tommy som har börjat jobba 50 % är väldigt trött!

Pauline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner med er båda, vet hur det känns.

STYRKE KRAMAR till er båda.

2010-09-02 @ 07:36:37
Postat av: Annelie T.

Även jag vill sända dig styrkekramar. Vila och ta dagen som den kommer, sömn kan man aldrig få för mycket av. Kramis, Annelie

2010-09-02 @ 08:27:53
Postat av: Fam Stadigs

Ta det lugnt båda två och vila så mkt ni kan. Tänker på er! Kramar Lena m fam

2010-09-02 @ 10:03:56
Postat av: Anonym

Starkt av er och modigt att börja jobba.Kollar på Hannas blogg varje dag,tänker på er.Kram Carolina

2010-09-02 @ 11:12:20
Postat av: Anneli

Många kramar till er!

2010-09-03 @ 06:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0