Ondsag 15 september!

Det går relativt bra på jobbet! Jag jobbar nu halvtid och är supertrött efter detta. Jag är tvungen att sova när jag kommer hem!!! Alla arbetskamrater  är supergulliga och stöttar mig men det är ändå jobbigt...

Idag var det föräldrarmöte i Louise klass, det är ganska jobbigt att gå till skolan även om det inte är för Hannas skull jag är där men jag påminns om tiden vi hade tillsammans i hennes klass och jag vill ha tillbaka den tiden!!!

Vi försöker få dagarna att gå och det är bra att barnen har sina aktiviteter för då sysselsätter vi oss...

Vi har fortfarande inte orkat ta tag i Hannas saker, dem står där dem står...


Hanna, jag saknar dig varje natt, dina kramar och din värme.. Du var en sådan unik person och jag älskar dig så mycket! Jag drömmer om dig varje natt, jag undrar vad du gör och hur du mår?

Mamma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Många kramar till dig och din familj för det ni går igenom. Förstår precis hur du känner förlorade själv ett barn för några år sen saknaden och tomheten som finns där. Många kramar till er igen.

2010-09-16 @ 06:46:19
Postat av: Anonym

Åh vad jag känner med er! Hon e så söt Hanna!! Tänker på er, Skönt att det går bättre på jobbet!

Kram Carolina

2010-09-16 @ 10:47:56
Postat av: Annelie T.

Låt sakerna stå.

Lika bra att inte stressa, inte sant?

/Kram

2010-09-16 @ 16:30:32
Postat av: Anonym

Söta lilla Hanna...



Tänker på er!



KRAM

2010-09-20 @ 11:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0