Onsdag 13 oktober!

Det var ett tag sen jag skrev, men ibland orkar jag helt enkelt inte skriva...

Helgen flöt på ganska bra, vi gjorde inget speciellt. Jag påtade lite i trädgården och Tommy var ute på städdag i området.

Jag, Louise och Jacob var uppe vid graven och tände ljus och gjorde lite fint. Det är alltid lika svårt att åka dit och vara där. Det är så overkligt att våran lilla älskling inte finns bland oss. Jag vill vrida tillbaks tiden då allt var bra!!!

I måndags fyllde Tommy år, vi brukar ha kalas då men vi valde att bara vara familjen. Det gick ganska bra utan Hanna men det var inte det samma..

Jag var även hos läkaren i måndags och blev sjukskriven 50% ytterligare en månad och efter det vill han att jag ska börja jobba 75%. Jag får väl prova mig fram. Han ville att jag skulle prova några lyckopiller men jag vill inte äta något sådant. Jag kan skratta och stojja men inte fan är jag lycklig!!!

Tommy har börjat jobba 100% denna vecka och jag hoppas att han klarar av det, men han säger att han gör det och det måste jag ju tro på.

Igår fick jag ett SMS från Catrin, Liam´s mamma. Vi låg inne samtidigt på Q84 i vintras. Dem bor i Linköping så vi har inte träffats sedan april. Hon skrev iallafall att dem låg på Huddinge sjukhus nu för hans njurar mår inte så bra..
Självklart ville jag träffa denna underbara familj som jag har saknat så mycket så idag åkte jag till Huddinge och fick krama dem och busa med sötnosen Liam.

Catrin berättade att Liam inte hade varit alls glad dem här dagarna på Huddinge, men när jag kom så drog han på smilebanden och busade lite med mig.. Det känns så skönt att kunna glädja någon trots att det bara är med min närvaro..

Dags att sätta sig i soffan och krama Louise!!

Kommentarer
Postat av: Catrin

STOR kram till dej. Tack för idag, din närvaro är saknad. Liam har inte skrattat sen du gick.

2010-10-13 @ 20:59:01
Postat av: Cecilia

Åhh kramar i massor. Kanske ses vi i morgon i värmen av grillen!

2010-10-15 @ 20:30:56
Postat av: Anonym

2010-10-15 @ 22:03:32
Postat av: Sanna

Bästa familjen!

Tänk om vi kunde vrida tiden tillbaka, åh vad jag önskar det.

Tusen styrkekramar till er allihop från Sanna m fam

2010-10-15 @ 22:05:06
Postat av: Anonym

Att krama är mysigt, fortsätt med det! Gör det om känns rätt, du vet bäst. Massor av höstkramar från mig till dig!

2010-10-15 @ 23:36:05
Postat av: Annika Dyrke

Det var mysigt att träffa dig igår! Jag tänker så ofta på dig och din fina familj! Tiden rinner iväg men stannar till då man pratar om väsentligheter. Glömde säga att när jag är vid Masses grav går jag en sväng förbi Hanna!

Kramar

2010-10-17 @ 20:57:51
Postat av: Anneli

Jättemysigt att träffa er i helgen.Kram Anneli alla hälsar

2010-10-21 @ 20:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0