Söndag 2 maj

Grattis älskade mamma på din födelsedag. Hoppas att du har haft en bra dag!

Jag och Tommy åker berg och dalbana med våra känslor och funderingar mest hela tiden. Denna väntan på besked är så fruktansvärd.


Hanna har haft en underbar helg. Igår lekte hon med kusinerna Lina och Thea, hon sov även över hos dem. Och det blev mycket bus för Lotta när hon vaknade. Bland annat blev hon väldigt blöt när hon satte på vattenkranen eftersom Hanna och Lina hade tejpat för den.

Idag har Lina varit här och lekt hela dagen. Det har varit full rulle här!! Jacob har haft en kompis här och Filip har även han haft en kompis. Louise har sålt hamburgare vid båtplatsen. Jag har äntligen blivit klar med jordgubbslandet och kan nu gå vidare med andra rabatter. Tommy har sprungit en hel del och även röjt i trädgården.

Imorgon ska vi vara i skolan klockan 08.00. Då ska Hanna få träffa en speciallärare som ska hjälpa Hanna att knäcka läskoden. Efter det bär det av till perukshopen för en ny peruk och sedan ska vi träffa Erica, Amanda och Sofia som kommer från Göteborg imorgon.

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Camilla Jansson Wredenborg

Hej igen!

Har suttit och läst i bloggen hela kvällen. Fruktansvärt jobbig tid ni går igenom. Och vad dessa stackars barn ska behöva gå igenom! Och all väntan och oro, jag förstår fortfarande inte hur man klarar det...?Igenkänningen är stor och tårarna rinner. Hoppas verkligen (kan inte sägas tillräckligt många gånger) att ni har styrkan och kraften att ta er igenom den här perioden. Vi håller alla tummar vi har för Hanna och hoppas att det vänder snart och att beskeden blir bättre och bättre. Men hon är en tuff tjej så hon kommer att greja det!Krama Hanna så mycket från oss alla!/ Camilla, Lasse, Signe, Samuel och manne

2010-05-03 @ 00:27:05
URL: http://www.finastebob.se
Postat av: Nanna

Ni känner nog inte mig men jag jobbar på Hannas skola och har ett tag läst bloggen. Jag tänker på er flera gånger varje dag. Ni har världens finaste lilla flicka och jag hoppas av hela mitt hjärta att ni klarar er genom allt detta svåra och tuffa. Kram på er allihopa! //Nanna

2010-05-03 @ 16:24:53
Postat av: Niklas och Sandra

Skickar styrkekramar till hela familjen!!

2010-05-04 @ 20:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0