Onsdag 26/5

Hanna har varit i skolan i måndags och idag. Igår hade hon ont i magen så hon fick vara hemma.

Imorgon är det röntgen på höftbenet där hon har ett brott och även lungröntgen. Vi väntar fortfarande på lite svar från läkarna vilka mer mediciner vi kan ge henne, men det kommer säkert under dem närmaste dagarna.

Hon är lite trött efter resen men fortfarande på otroligt gott humör. Jag kan förstå att hon är trött eftersom hennes HB är nere på 88. (Blodpåfyllning vid 80)

Imorgon ska Tommy följa med Hanna och jag ska följa med Louise klass in till stora staden för lite stadsvandring.

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Inger

Hej vännen, jag var sjuk i måndags då du var till skolan men i dag onsdag var jag åter på jobbet. När jag fick se dig på 10 rasten sitta och rita var det så underbart att få se dina pigga ögon igen att jag glömde mina egna krämpor för resten av dagen, du är verkligen en stor kämpe. Vilka fina bilder från er resa, man kan verkligen se att du trivdes. Bra att du bestämde och hade en stark vilja angående din "drink" många kramar från Inger/Björken

2010-05-26 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0