Fredag 28/5

Igår kväll åkte Tommy och Hanna till akuten. Hanna hade 38.9 i feber och ont i vänster knä. Vid 00.30 kom dem hem igen eftersom det inte är netrofilfeber.

Trots den sena natten var Hanna med på klassens stormorgonsamling. Hon är så tapper. Nu ligger hon och sover i soffan. Hon mår inte så bra just nu och har väldigt ont i sitt ben.

Vi har även börjat med en till cellgiftsmedicin som hon ska ta 2 gånger om dagen.

Vi ska även ta nya prover idag. Vi ska även få svar på röntgen hon gjorde igår.

Vi har även fått veta att favorit sjuksyrran ska sluta och vi önskar henne lycka till i Holland. Vi kommer att sakna dig oerhört mycket!

Jacob är hemma i dag pga förkylning och jag körde sönder storbilen igår. När ska våran otur vända.

I helgen hoppas vi på att få hälsa på våran nya kusin. En liten flicka blev det! Grattis Bella och Kenneth!!!

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Susanne

HejaHejaHeja,

Hanna du är min stora idol - så tapper och så fantastisk. Jag önskar av hela mitt hjärta att turen kommer till er snart, så som ni kämpar hela familjen (alla på sitt sätt). Stora kramar till er alla. Sommar hälsningar Susanne

2010-05-28 @ 11:09:44
Postat av: Fam Karivainio

Ni är helt fantastiska, tänk om alla barn hade såna fina föräldrar som ni. Tänker på er <3

2010-05-29 @ 13:17:24
Postat av: Lena

Hej! Tänker på er varje dag. Ni är en så underbar familj. Är oerhört tacksam för att jag fått träffa er och se en sådan kärleksfull familj. Var rädd om er allihop. Hanna,du är en fantastisk tjej som är så fin på ALLA sätt. Kramar från Lena i Gällivare.

2010-05-29 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0