Söndag 28/3

Hanna mår väldigt bra just nu. Hennes värden fortsätter att stiga. Idag har hon gått en hel del.

Men alla mår inte lika bra. Idag har jag haft en väldigt tung dag. Allt har varit hopplöst och jag har bara gråtit. Det är väl så det är, när Hanna mår bra så kopplar jag av och känner efter hur jag mår. Och det är helt enkelt fördjävligt.

Alla andra lever sina liv och vi går bara och väntar och väntar, förhoppningsvis på bra besked. Tommy är helt underbar och stöttar mig när jag mår så här dåligt. Men jag kan inte vara på topp jämt....

Imorgon är det säkert bättre:)

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Helena

Sååå härligt att höra att Hannas värden går åt rätt håll!

Palle du är fantastisk glöm aldrig det fina vän!

Puss, kram & kärlek

2010-03-28 @ 21:33:09
Postat av: Fam Stadigs

Åh var härligt att höra att Hanna mår bättre!! Är väl inte så konstigt att du kraschar emellanåt... Som ni kämpar och denna ovisshet - vi tycker ni är helt fantastiska!! Tur ändå att ni har varandra! Bamsekramar fr fam Stadigs

2010-03-29 @ 07:42:35
Postat av: Sylvia Jibert

Inte så konstigt att du mår dåligt ibland! Du går ju igenom något som ingen ska behöva gå igenom. Men du ska veta att jag tänker på dig och beundrar dig för allt du gör för Hanna. Det är tillåtet att gråta ibland!

2010-03-29 @ 08:19:38
Postat av: Eva Stridh

Vännen - ännu en jättestor kram till dig. Svårt att tänka sig in hur du har det! Vi tänker massor på dig på jobbet. Hoppas allt går bra imorgon. KRAMAR

2010-03-29 @ 20:39:31
Postat av: Anonym

Ni är så tappra! Även hjältar behöver öppna "kranarna" ;-)Nu håller vi alla tummar och tår för att det ska bli positiva meddelanden från läkarna!! Snuviga kramar från kärringen Malle,som laddar kvasten inför resan till Blåkulla, gör ni?)

2010-03-30 @ 14:18:35
Postat av: Camilla o flickorna

Säger som flera här... ni är fantastiska som har den styrkan ni har. O till den styrkan kommer oxå de att låta ventilen göra sitt jobb oxå... gråta är oxå styrka.... nu hoppas vi med allt vi har att läkarna kommer med possetiva svar!!!

Många kramar till er alla!!!

2010-03-30 @ 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0