Måndag 22/3

Idag har Hanna varit trött hela dagen. Hon försökte vara med och prata med mormor och Rebecca när dem var här på lunch, men orkade inte.

SABH var här vid 16.00 och gav henne nytt näringsdropp och tog blodprover. Det visade sig att proverna var ännu mer i botten, så det var bara att bege sig till sjukhuset.

Jag blev "ratad" av Hanna och det var bara Tommy som fick följa med. Och hennes ord är lite våran lag just nu så han fick lyckan att följa med.

Just nu fyller dem på lite blod och trombocyter och hon ska även få antibiotika. Vi hoppas att hon får komma hem imorgon, men det återstår att se.

/Pauline på hemmaplan

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag håller tummarna för det med! Hoppas värdena vänder snart!!! Tänker på er alla! Kram

2010-03-23 @ 07:29:11
Postat av: Eva Stridh

Hej Kollegan! Missade dig i förra veckan på jobbet. Tänkter jättemycket på er och dig och skickar dig en stor kram på detta sätt istället! Ge Hanna en stor kram från mig också!

2010-03-23 @ 07:56:10
Postat av: Tina och Yvonne

Hej Hanna! Vi skickar bamsekramar till dig och hoppas att du snart känner dig bättre.

Tänker på er alla!!!!

2010-03-23 @ 19:50:22
URL: http://hannalindstroem.webblogg.se/
Postat av: Madelen (Majas mamma)

Hej

Fick veta först idag vad som hänt. Faan, vad annat kan man säga! Har funderat på att jag inte sett dig på jobbet på ett tag... Det är så mycket jag vill skriva. Jag försöker hitta ett nummer och ringer dig Pauline istället, hoppas det är ok!!

2010-03-24 @ 08:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0