Torsdag 24 juni

Igår var jag och Tommy på minnesstund för Hanna i skolan. Det var väldigt fint men otroligt jobbigt!!

Vid lunch tid så kom prästen och vi pratade om hur vi ville att begravningen skulle vara. Det gick ganska bra att prata om det och vi fick många skratt stunder då vi berättade för honom vem Hanna var och allt hon gjorde..

Vid middagstid kom Erica, mamma, Amanda och Sofia även Jennifer med Melea och Hector kom. Jennifer hade lagat mat för en hel vecka.. Det är så skönt att sitta och prata med henne eftersom vi kom till sjukhuset nästan samtidigt och kan prata om det och förstå varandra.

Vi har stöttat varandra i motgångar och glatts med varandra när det har varit bra besked. Hanna var deras första möte med Q84. Jennifer och hennes man blev helt chockade när dem såg en liten flicka med otroligt långt ljust hår sitta i soffan på avdelningen. Herregud tänkte dem "är detta inte en avdelning där barn inte har något hår".. Men i nästa sekund drog Hanna av sig peruken och hängde upp den på droppställningen..

/Pauline och Tommy

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tänker på er mycket, kan förstå vad ni går igenom men kan ändå aldrig förstå när man inte har gått igenom samma sak själv. Jag tycker ni är så fenomenalt tappra och hoppas att ni på bästa sätt kan ta er igenom detta ofattbara som hänt er.

Många stora kramar från Paulines arbetskamrat.

2010-06-24 @ 11:02:50
Postat av: Anonym

Jag önskar er ett jätte lycka till, med allt! och jag tänker på er.

Många varma kramar.

2010-06-24 @ 20:58:49
Postat av: Claire Rosvall

Jag har tänkt extra mycket på er i veckan. Hanna har kvar en speciell plats i våra hjärtan. Många kramar från Claire, Katti och vännerna på MinStoraDag.

2010-06-25 @ 17:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0