Torsdag 17 juni

Idag gick jag och Filip upp 05.00. Filip åkte iväg till Örebrocupen 06.00.

Hanna har idag fått smärtpumpar ikopplat och det betyder att hon får smärtlindring jämt dygnet runt. Vi har även kopplat in vätskedropp.

Hon har sovit nästan hela dagen eller någonstanst mellan sova och vaken. Hon hör allt vi säger.

Eva Pi kom på besök idag och lämnade en fin kudde som hette Lejonet Leo. Men det var inte Hanna helt nöjd med utan hon sa att Lejonet Leo var kvar i skolan. Tack Eva för att du hälsade på.

Farfar och Gunilla kom med en härlig thai middag och en supergod efterrätt och mina systrar Erica, Rebecka och mormor var på besök.

Peter och May var här för en fika och Hanna tycker att det är helt OK att det kommer folk. Vi frågar henne hela tiden om hon vill att dem ska gå men hon vill ha liv och rörelse hela tiden.

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Pauline, Tommy, barnen och Hanna.



Hej jag vet inte vad jag ska säga! Ser bilderna och ser hur ni försöker göra det bästa av en situation som är så svår.Fina fina Hanna! Sorg är det att det ska få vara så här! Önskar av hela mitt hjärta att ni får en fin tid!

Vi har fått en del dålig besked vi med....ska prova någon ny medicin snart och operera in en port i morgon. Stod på listan och väntade 07-17 idag men fick åka hem, men vad gör det när man fortfarande gör ngt ändå. Har inte velat säga ngt då vi inte vetat om bu eller bä. Tänkte höra av mig efter torsdags då vi visste mer men nu har jag tappat min mobil och har inte ditt nr längre men hör gärna av dig till mig så får jag det igen, har samma nr. ( Dante har ca 15 nya i hjärnan och ryggmärgen....)Vi såg bilder i torsdags då vi såg er. Ändå ett strå har vi kvar att prova. Hoppet är det sista som överger en eller hur! Många varma kramar till er !!! Min känsla är sorg! så obarmhärtigt och orättvist!



Kramar Lisa Dantes Mamma,

David är bredvid och hälsar så mycket till er med!

2010-06-17 @ 23:05:07
Postat av: Fam.Sahlin

Pauline, Tommy och alla barnen!

Det är helt ofattbart! Vilka kämpar ni alla är.



Många varma tankar och kramar till er!

Maria, Frederik, Olivia, Molly och Elvira Sahlin

2010-06-17 @ 23:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0