Tisdag 8 juni

Igår åkte Tommy och Hanna in tidigt för att få skelettmedicinen. Hanna hade haft ont nästan hela natten och sov mestadels på sjukhuset.

Smärtläkarna kom för att träffa Hanna p g a hennes smärta och nu har vi börjat med ytterligare en smärtmedicin och det verkar fungera. Hon har sovit jättebra inatt men är fortfarande väldigt trött.

Jag och Jacob kom till sjukhuset efter lunch för att träffa Katti från Min Stora Dag. Vi berättade om resan och visade lite bilder. Tack ännu en gång för resan, den gjorde oss gott.

Vi pratade även med våran läkare Niklas och bestämde att vi ska ta ytterligare en röntgen bild på Hannas höft där hon har brutit lårbenet. Vi tror att det är det som spökar. Den röntgen blir på torsdag samtidigt som vi ska röntga buken och lungorna igen.

Om Hanna orkar ska vi följa med klassen till Skansen imorgon.. Vi får hoppas att hon orkar för just nu tycker hon inte att det är så roligt, hon tittar mest på TV.

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Inger

Hej vännen, hoppas att du orkar följa med till Skansen för det skulle vara såå roligt. Det är ju roligare att titta på de olika djuren på riktigt istället för på tv:en eller hur och så glömmer du bort allt det onda som du har. Hälsningar Björken/Inger

2010-06-08 @ 18:29:05
Postat av: Marie

Hej Hanna!

Du är en sån tapper tjej! Det vore mycket roligt om du orkar komma i morgon till Skansen. Ni kanske kan komma direkt dit, så kan du vara med så länge du orkar.

Kramar i massor från klassen.

2010-06-08 @ 20:29:27
Postat av: AnnHelen

Hej Hanna!!

Jag hade hoppats att du och jag skulle läsa hur man bygger båten och pröva om den flöt....(plums)! Jag hoppas du kan följa med klassen till Skansen i morgon och att vi ses före skolavslutningen på fredag.

Du är en kämpe, Hanna! Tänker på dig och skickar varma kramar!

2010-06-08 @ 22:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0