Tisdag 1 juni

Idag har jag och Hanna varit på sjukhuset och fyllt på lite blod. Hon har fortfarande lite ont i magen men nu är humöret på topp igen.

Idag när vi skulle sätta nålen i port a caten blev Hanna vansinnig på mig. Jag har bitmärken, klösmärken med mera. Men det är bara att bita ihop och tänka på vad hon går igenom.

Just nu sitter Louise och syr en väska till Hannas iphone som hon fått av Bella och Kenneth. Storebror är mycket avis på Hannas nya "leksak".

På måndag ska vi till sjukhuset igen för ny kur av skelettmedicinen. Som tur är behöver vi inte sova över utan den blir klar över dagen.

Tommy och Filip är ute och springer. Tommy laddar upp inför marathon på lördag. Jag ska försöka ta mig till stadion och se när han går i mål.

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ni är helt fantastiska allihop, fam Lindström.

Vilka stjärnor ni är, hur lysande som helst - dygnet runt. Jag skickar Tommy en hälsning inför lördagens mara, heja. En hälsning till dig Pauline, du är bästa mamman - stor kram.

Hls. Susanne

2010-06-02 @ 16:19:54
Postat av: Jennifer

Underbar, fantastiska familj! Nu är verkligen "grymma". Skönt att läsa att ni hade det bra på resan!

Kramar från hela familjen Brandt (meleas gäng)

2010-06-03 @ 09:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0