Söndag 27 juni

Idag har vi gratulerat min lillasyster Rebecka som fyllde 27 år. Erica, Fredrik, Amanda och Sofia återvände till Göteborg.

Det är idag 2 år sedan vi fick beskedet om att Hanna hade cancer, dagen har varit tung och tom...

Filip kom hem idag efter att ha firat midsommar med William och familj på deras ö. Han var mycket nöjd och glad.

Jag vet inte vad man ska skriva men det är så tomt, känslan att aldrig mer få krama Hanna är så fruktansvärd och jag hoppas än idag att jag bara ska få vakna upp ur denna mardröm....

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Susanne Lindström

Åh, så starkt jag känner med er. Varma, långa kramar och många tankar till er alla.

Hls. Susanne

2010-06-28 @ 11:06:27
Postat av: Minna med familj

Ja allt är så hemskt, konstigt, fruktansvärt, orättvist, overkligt och VARFÖR? Många långa kramar och tankar till alla er!

2010-06-28 @ 11:43:51
Postat av: jennifer

Ja, jag önskar också att ni kunde få vakna upp ur den otroligt hemska mardröm och få krama er lilla busunge!! Är med er så ofta i tankarna.

Kramar i massor från Jennifer, Henry, Melea och Hektor.

Ps. Hektor hälsar så mycket till Jakob...

2010-06-28 @ 13:03:31
Postat av: Fam Stadigs

F-n att livet måste vara så svårt ibland. Varför just Hanna? Det har Elsa frågat mig flera ggr... Vad svarar man? Våra tankar finns hos er! Styrkekramar fr fam Stadigs

2010-06-28 @ 14:52:40
Postat av: Alexandra

Åh Pauline! Förstår att den fysiska saknaden av Hanna kommer nu. Blir så ledsen när jag läser det du skriver. Önskar så mycket att du skulle få slippa detta, Hoppas att du ändå kan vakna varje dag och tänka glada tankar om Hanna ibland mitt i allt elände. Tänker mycket på dig. Kram

2010-06-28 @ 19:01:17
Postat av: Anonym

Vi tänker på er,och finner inga ord...



tycker den här texten är fin (egentligen en sång)



Jag fick låna en ängel

Som spred sitt ljus i mitt liv

I varje andetag

Du togs bort från mig

Alldeles för tidigt

Jag fick låna en ängel

För en stund



Min ängel..

2010-06-28 @ 19:39:38
Postat av: Annsan (fittis)

Pauline o Tommy... Ni vet vad vi känner, och ni vet också att vi finns här för er... allt är så obegripligt och tungt!

Annsofie Pär Freja Moa

2010-06-28 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0