Onsdag 16 juni

Filip 14 år. Det blev ingen vanlig morgonsång för Filip idag. Det var jag, Louise och Jacob som stod för sången. Hanna sov fortfarande och ville att Tommy skulle vara nära henne. Men jag tror och hoppas att han blev glad ändå.

När Tommy grät bredvid Hanna i morse så frågade Hanna varför han grät och Tommy svarade att det var för att hon var så sjuk och hade så ont. Då svarade våran ängel " Men pappa jag mår bra". Vad säger man......

Vid lunch så åkte vi in till Gröna Lund och vi frågade Hanna flera gånger om hon orkade och ville följa med, till slut blev hon så ledsen och sa att hon absolut ville dit. Och till Gröna Lund åkte vi.

Det kom en taxi och hämtade oss vid 11.30, där möttes vi av Annsofie som är parkchef. Vi fick åkband, femkampsbiljetter och massor av glassbiljetter. Vi åkte som dårar, vi fick gå före alla i kön. Fast jag tycker att det är superläskigt att åka så gjorde jag det ändå. Vid 15.00 hade vi reserverat bord på en restaurang. Vi åt en otroligt god grillbuffé. Och sedan bar det av till karusellerna igen. 19.00 stod en taxi och väntade på oss för resan hemåt.

Hanna sov mest hela tiden och vi frågade gång på gång om hon ville åka hem, men hon ville vara kvar för hon tyckte det var så roligt. Min lilla ängel.....

Vi vill tacka MIN STORA DAG och Gröna Lund för denna otroligt fina dag!! Utan er hade den inte blivit av och Hanna är så glad att hon kunde ge sin bror Filip en bra födelsedag. Tack ännu en gång!

Nu väntar vi på att SABH ska komma och ta BAS tester. Vi misstänker att Hanna har katastrofalt lågt HB eftersom hon sover så mycket eller så är det något annat som väntar.... Hon har inte tagit några smärtstillande tabletter idag.




/Pauline

Kommentarer
Postat av: Sanna med familj

Massor av grattis till Filip idag!!!!! Det glädjer mig verkligen att ni fick en bra dag på Gröna Lund. Tusen pussar till allas vår hjältinna Hanna!

Vi finns med er i tankarna hela tiden.

Massor av värmande och styrkande kramar till er alla från Sanna m fam.

2010-06-16 @ 22:30:08
Postat av: Anneli

Grattis på födelsedagen Filip från hela familjen Hallin! Vad kul att ni fick en härlig dag på Gröna Lund!Ni finns i våra tankar!Många kramar till er från oss

2010-06-16 @ 22:42:41
Postat av: jennifer

Grattis så mycket på den riktiga dagen Filip! Ni är en sån fantastiskt underbar familj...Kul att höra att ni hade en sån mysig dag och att Hanna orkade med. Kramar i massor från Brandtarna, Jennifer, Henry, Melea och Hektor

2010-06-16 @ 22:55:54
Postat av: Anna Jakobsson med familj

Grattis på din dag Filip från gamla "fröken Anna". Varma kramar till er alla från Murkelvägen.

2010-06-16 @ 23:43:55
Postat av: Anonym

Jag har bett för er om om ni går till kyrkan och ber för hanna kan jag berätta för er att ett mirakel inte alls är omöjligt. jag vet en som var i samma situation och hennes kompis bad för henne. och nu är hon i topp form. fantastiskt va?

Jag lovar på jorden, på alla människor, på havet på vattnet på solen att gud finns och vill hjälpa er. ge honom en chans! om allla ni ber och går till kyrkan och ber alla dom att be är ett mirel nära. det är iallafall värt ett försök?

2010-06-17 @ 00:48:31
Postat av: tina och yvonne

Grattis Filip!! Vad underbart att ni fick en dag tillsammans på grönalund. Vilka härliga bilder. Hanna vad härligt att du orkade vara med hela dagen. Varma kramar till er alla.

Tina och Yvonne

2010-06-17 @ 06:37:20
URL: http://hannalindstroem.webblogg.se/
Postat av: Nanna

Hanna! Du är starkaste, tuffaste tjejen jag känner!

Skönt att se att ni hade en så fin dag tillsammans, grattis ännu en gång Filip.

2010-06-17 @ 07:47:34
Postat av: Susanne Lindström

Grattis Filip, vilken underbar födelsedagspresent. Helt rätt ställe att fira sin födelsdag. Stora Kramar till er alla. Många tankar till er. Hanna du är helt fantastisk, vilken underbar tjej du är.

hls. susanne

2010-06-17 @ 09:22:30
Postat av: e

Grattis!

Fin blogg ni har! :)

2010-06-17 @ 10:57:47
Postat av: Vania

Hej!

Jag finner inte ord till Er i just denna stund. Jag tänker nästan varje dag på Er och just Er situation som jag nästan inte kan tänka mig hur Ni har det och hur Ni orkar med. Tack och lov verkar det som Ni har en underbar familj och många goda vänner runt omkring Er och det är en tröst som kan behövas i många stunder. Jag kan bara säga att jag tänker på Er och ger Er allt mitt stöd. Grattis Filip på födelsedagen!

Kramar till Er alla

Vania

2010-06-17 @ 11:01:41
Postat av: Annika

Hej! Vilken härlig dag ni fick tillsammans. Stort Grattis till Filip. Tänker på er ofta och mycket, hur ni kämpar med allt, och att ni orkar hålla humöret uppe. Beundrar er otroligt, Tycker såå mycket om er alla. Många många Kramar. Annika

2010-06-17 @ 11:42:08
URL: http://hannalindstroem.webblogg.se/
Postat av: Minna med familj

Grattis till Filip från oss!!

Vad kul att ni kom iväg hela familjen till gröna lund! det måste varit en toppen dag för er och vilken toppen födelsedag till Filip... Det är ni mer än värda!!

Många varma tankar och styrkekramar från oss till alla er. En extra STOR kram till dig Hanna från Minna.

2010-06-17 @ 14:45:40
Postat av: jasdeep + familj

Hej Hanna! Vi hoppas att du hade det kul i gröna lund och att du fick äta mycket glass och godis.Vi hoppas att ett mirakel ska ske. Vi tänker på dig och hoppas att du är glad var du än är. Många kramar från oss. <3

2010-06-17 @ 14:56:13
Postat av: Mats, Helena & Ebba

Grattiskramar till dig Fille!

Så glad att se er fira Filles födelsedag på Grönan hela familjen, underbart kul!

Kramisar från oss till er

2010-06-17 @ 16:24:28
Postat av: Fam Stadigs

Grattis till Filip! Va härligt att ni kunde få komma till Grönan. Där är ju hur kul som helst!! Vi hoppas och håller tummarna för mirakel, Hanna. Massor med styrkekramar fr Elsa m familj

2010-06-17 @ 17:27:53
Postat av: Emelie

Hej Hanna! Jag saknar dig. Vad roligt att du orkade följa med till Grönan. Jag tänker på dig väldigt mycket. 1 000 KRAMAR!!! Från Emelie

2010-06-17 @ 17:44:03
Postat av: Niklas och Sandra

Vilken härlig dag ni har haft :-D Massa kramar

2010-06-17 @ 20:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0