Måndag 28 juni

Idag åkte vi ut till Linda, Mats, Anna och Simons landställe i skärgården. Anna och Hanna var väldigt bra kompisar...

Vi har haft en underbar eftermiddag i skärgården med skratt, god mat och mycket lek. Tack så mycket Linda och Mats, det har varit underbart.

Just nu har jag tittat på bilder från förra sommaren. Hanna är då en glad sexåring som badar och leker som andra barn. Varför??? Varför??? Varför??? Varför händer detta oss????

Jag vet att tiden läker alla sår, men just nu känns det inte så!!! Vi har tre till underbara barn och vi måste leva för dem och för varandra.. men det är svårt för saknaden är så stor...

Hanna jag älskar dig och saknar dig i massor!!!!

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Noomi (Robins mamma)

Jag visste inte att ni hade en blogg, utan hittade den först nu...

Oh, det gör SÅ ont när jag läser det som hänt, så hur ont o jobbigt ska det inte vara för er som måste gå igenom detta fruktansvärda o ofattbara!!!

Jag visste inte att Hanna somnat in, jag har hela tiden trott o hoppats att det skulle vända...

Det känns som igår när vi träffades på pippi dagen (10/6) på A.L.B., o visst man såg att Hanna var trött. Men när jag bjöd henne på godis, så smaskade hon snabbt i sig "surisarna", precis dom som vår Robin också älskar... Jag har svårt att fatta att ni då, samma dag fått det värsta besked en förälder kan få...

Ni verkade så positiva ändå..., fast det har ni ju alltid varit, trots allt ni fått gå igenom, minns våra trevliga pysselkvällar tillsammans på Q84...!

Tänker SÅ MYCKET på er, o skickar många, många styrkekramar från oss till er <3 /Tony, Noomi, Kevin o Robin

2010-06-28 @ 23:32:08
Postat av: Malin, thaimamma

Tiden läker inte sår - man lär sig att leva med dem och förhålla sig till dem - annars dör man sakta själv, känslomässigt. Lev för Era barn men också med dem i både glädje och sorg.

2010-06-28 @ 23:42:05
Postat av: Carina

Är så ledsen över det som har hänt er lilla Hanna. Tänker på er. Tiden läker inte alla sår men man lär sig att leva med dem. Man undrar varför vissa drabbas hårdare här i livet än andra men det är de starkaste som utsätts. Ta hand om er.

2010-06-29 @ 10:24:33
Postat av: Anna

det var jette roligt att ni kunde komma till vårt landstelle. fast det känndes konstit utan hanna.

vi tenker på dig.kram{anna]

2010-06-29 @ 20:46:31
Postat av: Violeta Milutinovic

Underbara Pauline det går inte en dag att jag inte tänker på dig och hur du mår. Den där hemska fredagen glömmer jag aldrig när jag läste att Hanna somnat in, mitt hjärta höll på att brista. Jag ville bara hem och gråta ut...det gjorde jag också.

Som du säger du har tre underbara barn som du ska leva för och med, livet är inte alltid rättvist tyvärr. Ta hand om dig och dina kära, jag tänker på dig// Kram Violeta

2010-06-30 @ 19:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0