Måndag 14 juni

Idag har mina syskon och Tommys bror varit här. Det har varit fullt hus med kusiner och Hanna har inte velat att dem ska åka hem. Trots att hon har väldigt ont tycker hon om när det är liv och rörelse kring henne.

Hon har mestadels suttit i Tommys knä idag, sovit varit vaken en stund för att sedan sova igen.

Idag kom det en överraskning till henne på våran tomt. Det var min kära syster Rebecka och hennes man Martin som ordnade detta.



Hanna tyckte det var jätte mysigt att få klappa hästen och ge henne äpplen. Hon orkade inte så länge men hon var med en liten stund.

När Hanna hade gått in så gjorde hästen ifrån sig det stora behovet på tomten till alla kusiners förtjusning.

Idag har hon även skrattat lite och det var när hon så sin kusin Benjamin och sin kusin Sofia (från Göteborg).

SABH har även varit här idag och pratat om smärtlindring för henne och det är bara att ringa till dem så kommer dem och sätter en nål i port a caten.

Det är så overkligt det som händer och jag hoppas på ett mirakel men jag vet att det inte kommer att ske något mirakel.

/Pauline

Kommentarer
Postat av: fam Lenander

KÄRLEK från oss

2010-06-14 @ 23:30:57
Postat av: Maria Edsparr

Pauline, jag har följt bloggen, hållit alla tummar jag kunnat och tänkt så mycket på er.

Det som händer är så overkligt och orättvist!



Mina tankar går till er hela tiden.

Stora stora kramar från Maria Edsparr

2010-06-14 @ 23:41:02
Postat av: Mats,Helena,Ebba

Vi känner oss så hjälplösa nu när vi är nere i Thailand då vi bara vill träffa Hanna, men du ska veta Hanna att vi älskar dig och det kommer vi alltid att göra.

Vi träffas direkt när vi kommer hem.

2010-06-15 @ 05:48:40
Postat av: Linda

Hej söta Hanna,

Vad mysigt att hästen var hemma på din tomt och så mysigt med kusiner på besök.

Jag tänker på dig hela tiden. Världens största kram till dig.

/Annas mamma

2010-06-15 @ 07:36:22
Postat av: Monika Lenander

Jag gråter med er och skickar styrkekramar till er i denna svåra tid.

2010-06-15 @ 11:09:59
Postat av: Eva Pi

Hej Hanna! Vilken härlig överraskning! En riktig häst att klappa! Det ger både värme och energi! Kul att du fick träffa dina kusiner också! Jag har en liten sak till dig, som jag tänkte komma förbi och lämna när du orkar. Massor av KRAMAR till dig och mamma, pappa och Louise! /Eva Pi

2010-06-15 @ 14:02:04
Postat av: Ann

Mina tankar återvänder till er hela tiden. Varmaste kramar till er alla./Ann

2010-06-15 @ 17:29:59
Postat av: Cecilia

Hoppas hoppas på mirakel.

Kramar till er!

Fam Saxer

2010-06-15 @ 18:57:41
Postat av: Åsa Svensson

Mirakel finns och det sista som överger oss är hoppet. Vi tänker på er hela tiden och pratat ofta om kämpen Hanna och hela hennes underbara familj. Kramar från oss alla / Familjen Puurunen Svensson

2010-06-15 @ 19:53:02
Postat av: Ronya

Vilken fin häst som hälsade på hemma hos dig, Hanna. Tänker på dig. Kram från Ronya.

2010-06-15 @ 20:27:11
Postat av: Ida Andersson Jobe

Fina fina Hanna, jag önskar dig allt gott! Ni finns ständigt i mina tankar hela familjen och jag önskar att ingen av er skulle behöva uppleva det här smärtsamma, ofattbara och orättvisa.



Varma kramar Ida (Martins tjej)

2010-06-15 @ 20:58:22
Postat av: Anonym

Hej Hanna !

Jag har tänkt på dig hela dagen!

Jag har berättat om dig och din familj till mina föräldrar.

Kan inte släppa tankarna från dig.

Du finns där hela tiden !



Vi tycker att ni är otroligt starka som kämpar så..



Kram från din vän och klasskamrat Melina med familj !!

2010-06-15 @ 21:54:27
Postat av: Familjen Forselius

Hej!

Vi är så ledsna över att höra detta!

Vi tänker på er, känner med er och vet att ni är starka och kämpar stenhårt.

Vi har berättat för Molly idag också och hon känner sig väldigt ledsen och vi kommer att höra av oss snart.

Kramar och tankar från Nina, Rikard, Molly och Elsa

2010-06-15 @ 22:57:19
Postat av: Linnea (i louise klass)

Hej Hanna! Vad roligt att det kom en riktig häst till dig. Richard saknar dig i klassen, och hälsar jätte mycket!! Fast det gör alla i min familj.



Jag ber för dig, och lycka till! Vi hoppas alla på att ett mirakel ska hända. Men fortsätt att vara posetiv, så årdnar allt sig <333



//många kramar från Linnea

2010-06-16 @ 20:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0