Lördag 12 juni

Idag var jag först jag ute och sprang sedan var det Tommys tur att ta en springrunda. Det är så skönt att få den lilla stunden för sig själv..

Efter lunch åkte jag, Hanna, Louise och Jacob ner till centrum för att handla baksaker. Vi plockade upp mormor på vägen hem och sedan satte vi igång och baka. Det blev moccarutor, strösselrutor och kanel och vaniljbullar.

Vi har även hunnit med att pyssla och nu har vi precis ätit fondue med mormor och morfar.

Hanna har varit lite piggare idag och inte sovit lika mycket. Det känns skönt. Men hon är fortfarande medtagen.

Vi får se vad som händer imorgon.

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tänker på er! Fina fina familjen! Kramar Jessica

2010-06-12 @ 21:55:58
Postat av: Inger

Hej vännen, det var så fint att få träffa dig på skolavslutningen och att du/ni orkade komma, jag ser framemot att få träffa dig i höst.

Vad läser jag, först köper ni bakelser! sen åker ni hem och bakar en massa gott, vad jag blir avundsjuk. Jag som älskar allt vad bakverk heter. Bakar nog i morgon.

Pauline och Tommy, vad skönt att ni kan koppla av en stund medan ni springer. Ta väl hand om er så att ni orkar.Jag tänker på er. Kram Inger

2010-06-12 @ 22:48:56
Postat av: Jimmy Blom

Hejsan Pauline o Tommy, det var ett tag sen vi läste bloggen... vill bara säga att era barn är jättefina, Louise är ju en kanontjej, hon var såå uppåt och pigg på klassresan ska ni veta, (och lite stolt att visa upp attraktionsarmbandet från turkiet!)jag förstår att Hanna åxå uppskattade turkietresan, ett avbrott i "vardagen" som för ett barn blir ett nytt äventyr. Tråkigt att Tommy inte kom in i mål, men de bara på´t igen nästa år!

Vi hoppas att vi ses nångång under sommaren även om det inte blir på sjöhavet.

Pussa på Hanna från oss.

Jimmy, Mia o Alex

2010-06-13 @ 02:43:55
URL: http://hannalindsroem.webblogg.se/
Postat av: Nanna

Det var skönt att prata med dig igår Pauline, även om det kändes så tungt. Jag beundrar er att ni lyckas få ihop vardagen och gör så många roliga saker med tillsammans med barnen. Kram till er allihopa.

2010-06-13 @ 12:57:13
Postat av: Susanne Lindström

Hej, skönt att ni hittar era kraftsamlar-stunder hela familjen. Härligt med alla bakverk, jag känner verkligen doften. Underbart Hanna att du orkade vara med på skolavslutningen och att ni nu allihop får ett skönt sommarlov.

Stor kram Susanne

2010-06-14 @ 09:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0