Söndag 4 juli!

Idag har det varit mer än tungt!

Jacob åkte iväg till Täby för att se på bio med sin moster Rebecka. Jag och Tommy blev själva kvar i huset, eftersom Filip var på fotbollscup och Louise ute i skärgården.

Vi gick upp till Hannas rum, vi har inte varit där sedan hon somnade in....

Det var fruktansvärt jobbigt, vad ska vi göra med alla hennes saker???? Allt i huset påminner om Hanna och det är väl bra i och för sig men det är väldigt jobbigt. Vi kommer aldrig få tillbaka henne!!!!

Att man kan älska ett barn mycket det vet jag men inte så mycket så att det ska göra så här ont.... Hon fattas hos oss!!

Jag och Jacob åkte iväg ikväll på middag till en annan familj från Q84. Tommy orkade inte följa med. Det var så härligt att se deras barn leka med Jacob. Tack Camilla och Odd!! Det var så skönt att få prata med er!

När jag och Jacob kom hem hade Filip och Louise även kommit hem! Det kändes bra att familjen var samlad igen.
Vi märkte direkt att både Filip och Louise var ledsna och det har varit en känslostorm här hemma då vi har gråtit i varandras famnar. Även Jacob har visat känslor fast han sa att han hade ont i sin tå!!!

Det är så otroligt jobbigt och tungt och vi saknar dig i massor Hanna! VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR händer detta oss??

Jacob frågade idag hur många tänder Hanna hade tappat och jag svarade sex stycken, han funderade en stund sen frågade han om hon kommer att tappa mer tänder där hon är idag??? Vad svarar man på det!!

Han frågade även om hon hade vingar så att hon kunde flyga? Jag svarade att jag inte trodde hon hade vingar, utan hon är på en plats där det bara är roligt och att hon har en egen häst som hon rider på!!

Älskade ängel jag saknar dig så!!

/Mamma

Kommentarer
Postat av: Kristina Hellborg

Jag tänker på er dagligen och läser det ni skriver och funderar också på VARFÖR.

Kram från Kristina Hellborg

2010-07-05 @ 08:02:29
Postat av: Alexandra Frykholm

Tänker på er hela tiden och blir så rörd när jag läser hur ni har det. Blir en tuff vecka för er.

Många, långa, stora kramar till er.

2010-07-05 @ 08:08:37
Postat av: Marie

Mina tankar är hos Er!

Många kramar fröken Marie

2010-07-05 @ 08:47:36
Postat av: Cecilia

Jag tänker på er! Usch :-(

Kram

2010-07-05 @ 10:22:25
Postat av: Anonym

Gulliga lilla Hanna!

Varför?

2010-07-05 @ 10:28:31
Postat av: Malle & co

Det gör så ont att läsa allt ni går igenom. Hoppas att det kan vara till tröst att vi är många som tänker och känner med er, innerligt!! Tänker också på att Hanna har bidragit med så mycket som gagnar andra barn i samma situation, vilken supertjej! Bamsekramar till er alla <3<3<3

2010-07-05 @ 17:56:40
Postat av: Kristine

Tänker så mycket på er.

Stor stor kram från Kristine

2010-07-05 @ 19:52:31
URL: http://hannalindstroem.webblogg.se/
Postat av: Fam Stadigs

Vi tänker på er! Fina lilla Hanna... och fina fantastiska familj. Styrkekramar fr fam Stadigs

2010-07-06 @ 10:59:39
Postat av: jessica

Lilla gullunge! Saknar det dar leendet! Tanker pa er! Manga kramar

2010-07-06 @ 13:43:34
Postat av: Maria

Tänker mycket på er och blir mycket rörd av det ni skriver. Ni är så fantastiska, jag frågar mig varje dag, varför ?, varför Hanna och även min mamma. Varför försvinner dessa underbara varelser <3.

Styrkekramar / Maria

2010-07-06 @ 19:57:53
Postat av: Anonym

Tänk om man visste svaret.... varför

och om man på något vis kunde hjälpa er i denna obehagliga sorg

hatar den där fruktansvärda sjukdomen!!

tänker på er hela tiden och kommer också att göra detta extra imorgon

värme och kärleks hälsn

2010-07-06 @ 20:43:28
Postat av: Maja, 16

Hittade eran blogg via Min Stora Dags hemsida. Jag är också svårt sjuk men inte i cancer, jag har en sjukdom i ryggmärgen. jag tänker på er och beundrar eran fina ängel som den kämpe hon var!



styrkekramar

2010-07-06 @ 21:11:56
Postat av: Anna Forssell

Jag tänker på er mycket och imorgon kommer jag att tänka extra mycket. Sina barn är det finaste som finns i alla situationer, man älskar dem för alltid! Stora och varma kramar till er alla från familjen Forssell.

2010-07-06 @ 21:13:24
Postat av: Therese o Robban

Vi tänker på er hela tiden...det här är inte ok på något vis.Man ska inte behöva ha det så här som ni har haft det så länge...vi försöker ge er styrka imorgon att orka...stor kram,från fam.Comstedt

2010-07-06 @ 22:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0