Fredag 2 juli!

Idag åkte Filip iväg på fotbollscup till Finnspång och Louise är ute i skärgården med Alva´s familj.

Jacob njuter i fulla drag över att ha mamma och pappa för sig själv.

Idag har det inte hänt mycket alls. Jag och Tommy var hos läkaren och sedan åkte vi och handlade. Det var väldigt jobbigt och jag gick och lade mig när vi kom hem.

Mamma och Bella med barn kom på eftermiddagen och stannade på middag.

Idag är det 2 veckor sedan Hanna lämnade oss, saknaden är så enorm. Det är tystare i huset och vi har ingen liten flicka vi måste "passa" upp.

Jag har frågat mig själv många gånger VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR händer detta oss??? Jag vet att ingen kan svara på det men man funderar ändå!!!

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Camilla Norman

Orden finns inte, tänker på er massor o vi är med er på avstånd på onsdag



Många kramar

Camilla o flickorna

2010-07-03 @ 08:12:02
Postat av: fam Lenander

Pauline, tänker så mycket på er!

2010-07-04 @ 07:55:21
Postat av: Nanna

Tänker på er hela tiden!

2010-07-04 @ 09:06:28
Postat av: Helena, Mats & Ebba

Underbara fina tänker på Er mycket!

Snart ses vi...

Kramar

2010-07-04 @ 10:17:34
Postat av: Anonym

Ni är så starka. Jag har gått igenom samma sak.

2010-07-04 @ 16:59:47
Postat av: Camilla & Joel

Vet inte vad jag ska säga för det finns inga ord som får er att må bättre. Tittade på skolfotot idag från i höstas och kan inte förstå att denna lilla tjej med sina ekorrögon skulle behöva gå igenom något så jävligt.

Jag & Joel kommer vara i kyrkan på onsdag.



Jättekramar till er alla.



2010-07-04 @ 18:23:35
Postat av: Annelie T.

Så förbannat orättvist!!!!!!

2010-07-04 @ 21:41:39
Postat av: Maria Edsparr

Pauline, jag tänker på er så mycket. Jag har varit på landet och kommer ihåg precis när jag fick ditt ofattbara telefonsamtal där för två år sedan.



Kram från Maria

2010-07-04 @ 22:54:27
Postat av: Eva Pi

Tänker på er jättemycket! Önskar man kunde trolla så lilla Hanna kunde komma tillbaka och vara helt frisk!!! Varför ska livet vara så orättvist???

Massor av kramar till er alla! Eva Pi

2010-07-04 @ 23:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0