Skifte på cancerfabriken Q84

Efter 3 dygn tillsammans med Hanna ska det bli så skönt att få komma hem och sova ett par timmar och tanka energi från Jacob :) Lollo och Fille, ska försöka springa en halvmara imorgon om vädret tillåter, en viktig grej för att kunna rensa skallen.
Det har varit en tung vecka med många olika besked och tråkiga nyheter.
Jag tycker ändå att läget har blivit stabilare och Hanna's smärtor är mer under kontroll.

Första dygnet med cellgifter har varit som förut, spyor, diarre, massor av mediciner, kontroller av blodtryck och syresättning 1 gång i timmen första dygnet, allstå ett dj... spring.
I morse så somnade Hanna en timme på toaletten som vi provisoriskt byggt ihop pottor, sängar och kuddar samt en pappa som håller balansen :) jag fattar inte vilket tålamod hon har med mig när vi ska byta trosor mellan alla dessa sladdar och slangar.



//

Tommy


Kommentarer
Postat av: Åsa Svensson

Jag läser men kan inte förstå vad jag läser. Man vill verkligen inte tro att någon ska behöva utsättas för allt detta. Vi tänker på er och skickar så mycket varm energi som det bara går! Sköt om varandra!! Kramar från Åsa Svensson(mamma till Lisa)

2010-02-20 @ 15:33:58
Postat av: Joakim Hedlöf

Hej där - Ja vad ska man säga. Tänker en massa men svårt att finna rätt ord. I det hela så är det ändå skönt att läsa att smärtorna är något mer under kontroll. Hon är en stark tjej som verkar tålmodig i det hela.



Passa på själva att ladda om batterierna, när ni kan, så att ni orkar ta en dag i taget.

Många kramar!!! Hedlöfs

2010-02-20 @ 15:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0