Onsdag 24/4

I dag när jag åkte in till sjukhuset följde mormor med. Hanna blev glad av att se någon annan än mig, Tommy och all sjukhuspersonal.

Det har annars inte varit en värst bra dag. Hanna har börjat få ont i magen igen och när hon får vissa mediciner så kräks hon. Vi har nu återgått till den "gamla" smärtlindringen som fungerade och hoppas på att kräkningarna ska upphöra. Om inte så gör vi en röntgen till imorgon.

Det har tyvärr inte blivit något bus med syrrorna ännu, Hanna har svårt att gå. Men tids nog ska det bli bus.

Trots magont och lite kräkningar så tog vi oss ned till lekterapin. Hanna åkte snålskjuts på mig. Eftersom hon inte går, vill inte sitta i rullstol eller vagn så är det bara att bära.

Vi tittade på en teater och det kom en hel del skratt från Hanna. Det var otroligt skönt att höra. Efter föreställningen satt vi och tittade på andra barn i en och en halvtimme. Sedan bar det iväg till rummet igen där magsmärtor och kräkningar började.

Nu sover prinsessan...

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Maud Lans

Pauline med familj, jag tänker på er, varje dag är jag inne och läser bolggen som jag fick av Åsa. Jag hoppas att Hanna slipper sina smärtor och sitt illamående så hon kan busa med syrrorna. Kram till er alla från Maud

2010-02-24 @ 20:07:24
Postat av: Annsan (fittis)

kramar...

2010-02-24 @ 21:19:50
Postat av: Lena Stadigs

Vi väntar med spänning på buset!! Fortsätt att kämpa Hanna och vi fortsätter hålla våra tummar för att du ska må bättre. Massor med kämpakramar fr Elsa o fam Stadigs

2010-02-25 @ 09:00:50
Postat av: fam Lenander

Åååååh Hanna,när ska mag smärtorna gå över? Vad kul med lite teater:-). Snart blir det vår Hanna med fåglar som kvittrar och massa blommor på marken, härligt va? Kan tänka mig att du kommer att busa en hel del då.. kram från emelie,adde och ylva

2010-02-25 @ 09:47:47
Postat av: Åsa

Hej Hanna-bus, hoppas att smärtorna försvinner och att du kan komma hem och ligga i din egen säng och busa med dina syskon. Malle och jag hoppas att få komma och hälsa på dig och mamma (även hela familjen förstås) vi får se om det blir på sjukhuset eller hemma. Då kan vi spela memori (stavas det så) och du är ju en vinnare och det visas ju alltid när vi spelar. Kramar Åsa

2010-02-25 @ 10:06:47
URL: http://hannalindstroem.webblogg.se/
Postat av: Fam Nilsson Jobe

Hejja Hanna!



Vad bra att man kan läsa om hur det går för dig här på bloggen.



Vi håller tummarna för dig och hoppas att du snart ska slippa all illamående och värk och istället kunna äta en glass i solen när sommaren kommer?



Kramar från Martin med familj (Freja och Moas storebror)

2010-02-25 @ 10:18:01
Postat av: Tina och Yvonne

Hej Hanna, vi läser om dig varje dag och vet du vad, nu får det sluta att göra ont i din mage så vi kan läsa om dina hyss och bus med sköterskorna.

Många kramar till dig från Tina och Yvonne.

2010-02-25 @ 18:10:38
URL: http://hannalindsroem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0