Karantän!!

Vi har fått karantän på rummet. På grund av all avföring som kommer från Hanna så har vi fått karantän. Vi får ej lämna rummet. Hur kul som helst:)
Hanna sover, spyr, skiter om och om igen. När hon är vaken ligger hon bara och tittar på TV. Hon vill inte prata överhuvudtaget. Emellanåt kollar hon så att jag inte gråter, hon blir jätte arg om hon ser att jag gör det.. Så gråter det gör jag på toaletten.

Smärtan har blivit lite mindre och det är positivt. Just nu får hon cellgifter, det ska vara klart till 22.00.

Fy, vad detta är jobbigt.

/Pauline

Kommentarer
Postat av: Jenny

Varmaste kramar!

2010-02-20 @ 20:17:55
Postat av: Carole

Jag skickar mina allra största cyberkramar till er alla och den allra största till Hanna! Tänker på er ofta och sänder över all styrka och kraft jag kan hitta! Hanna är en otroligt tuff och stark tjej som får stå ut med så mycket jobbiga saker, kämpa på busHanna!! Jag tänker på dig massor!!!

Kram Carole

2010-02-20 @ 21:29:03
Postat av: Anonym

gå ut i korridoren om du kan det gjorde jag... lite mer liv o rörelse o de hör inte hulkningarna på samma sätt som inne på toa... tips som en som har varit med. Tänker på er varje timme... HATAR CANCER!!!!! Jag ringer Dig nästa vecka, hörde att du träffade Jullan på ICA. VARM kram från oss

2010-02-20 @ 22:59:12
Postat av: Erica

Sitter nu i bilen hem och tänker på er alla. Lilla lilla söta hanna! Det var mysigt att vi hann träffas, och att hanna fick se sofia. Ni är en underbar familj! Vi ses i påsk. Hoppas ni är hemma då så vi kan leka.

Massor med styrkekramar till er!

2010-02-21 @ 13:28:19
Postat av: Tina och Yvonne

Hanna vännen, tänker på dig och din famlij varje dag.Vi vet vilken liten kämpe du är och vi vill gärna hälsa på dig när du mår lite bättre. Vi skickar tusen kramar till dig och din familj/dina gamla dagisfröknar Yvonne och Tina

2010-02-21 @ 13:40:34
URL: http://hannalindstroem.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen, tänker på dig och din familj varje dag.

2010-02-21 @ 15:41:31
Postat av: Camilla

Tänker på er massor!!!!

All styrka till er!!

Många kramar Camilla

2010-02-21 @ 16:22:49
Postat av: Minna med familj

Vi tänker såå mycket på er alla!!

Ni kämpar och kämpar och Hanna du är en helt otrolig liten tjej! många många kramar från oss all till er alla och Minna ger en extra lång kram till dig Hanna!!

2010-02-21 @ 20:40:01
Postat av: Emmy

Hej Hanna! Hoppas vi får träffas snart.Kram Emmy

2010-02-22 @ 08:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0