Fredag 26/2

Det är inget bra med Hanna just nu. Hennes syresättning har inte varit bra inatt och nu på förmiddagen har hon gjort en buköversikt. Imorgon igen gör vi en ny buköversikt. Läkarna gör detta pga av att hon kräks väldigt mycket och att hon fortfarande har väldigt ont. Allmän tillståndet är allt annat än bra.

Vi har en egen sjuksyrra och en egen undersköterska till vårt förfogande.

Lite jävlar anamma har hon kvar. Det var en kirurg inne och ville titta på Hannas mage, då bara fräste hon till honom och var på väg att ge en högerkrok.

Pauline och Tommy

Kommentarer
Postat av: Annika Wrenkler

Vi tänker så otroligt mycket på Hanna och er och hoppas att hon blir bra så fort det går och slipper ha ont. Skönt att höra att det finns lite jävlar anama hos Hanna. Det kan hjälpa till;-)



Kramar till er alla från

Familjen Wrenkler

(Adam 1A)

2010-02-26 @ 15:08:08
Postat av: Andreas 1A

Jag hoppas att du kommer tillbaka till skolan snart. Jag saknar dig jättemycket och hela klassen hälsar till dig. Krya på dig! Kram från Andreas och hans familj.

2010-02-26 @ 16:27:56
Postat av: Emelie 1A

Hej Hanna, jag saknar dig jättemycket. Jag hoppas du kommer tillbaka till skolan snart. När du kommer önskar jag att vi kan leka! Du kanske kan fundera ut vad du helst vill leka tills vi ses?



Massor av kramar till dig och din familj från Emelie med familj

2010-02-26 @ 16:54:36
Postat av: Fam Lundström

ett skepp kommer lastat (från Småland - går det?) med varma tankar och nya krafter till Hanna och resten av familjen.

En bunt kramar fick också plats, från fam Lundström

2010-02-26 @ 17:01:44
Postat av: Kenny

Tycker om dig Hanna! Vad synd att du blev sjuk igen. Hoppas du kommer tillbaka snart. Kram från kenny

2010-02-26 @ 17:44:01
Postat av: Fam Hallin

Vi hejar på dig Hanna!Det är bra att du har ordning på doktorerna.Kram till er alla

2010-02-26 @ 18:41:36
Postat av: Elsa

Hej Hanna!

Jag vet att du inte mår så bra just nu, men jag hoppas att du snart mår bättre. Kämpa på snälla Hanna, för att jag vill att du bli frisk snart så vi kan leka. Massor m kramar fr Elsa

2010-02-26 @ 18:53:58
Postat av: Charlotta & Hanna

Hanna,vi tänker massor på dig och håller alla våra tummar och tår för att du ska bli frisk snart. Många styrkekramar till dig och din familj från Hanna ( som firade nyår med dig ) och Charlotta.

2010-02-26 @ 19:38:31
Postat av: Helena, Mats & Ebba

Fina Hanna bus, du finns i våra tankar hela...

Mycket kärlek, styrka, pussar & kramar till dig och din varma goa familj!

Puss & kram

2010-02-26 @ 20:51:44
Postat av: Helena 1a

jag saknar däj. jag vil att du komär til skolan snat.kram Helena

2010-02-27 @ 10:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0