2:a advent!

I fredags var jag och Louise vid graven och tände ljus. Det är numera en plats där vi kramas och gråter och gör fint för Hanna. Louise vill åka dit minst två gånger i veckan och det gör vi. Det lyser nästan alltid 3 ljus för Hanna där.

I lördags kom min syster Rebecka och lämnade av sin härliga 3-åring Matilda här. Vi passade henne ända fram till söndag eftermiddag. Det är så härligt med en livlig liten gullig busunge i huset.

Vi bakade vaniljbullar (Matildas idé) och på lördag kvällen bjöd vi in min syster Bella med sina fyra barn för pepparkaksbak. Det blev många fina pepparkakor...

Idag tog jag med mig Matilda och Louise till en kompis som har ett litet stall. Gabriella som hon heter har fått för sig att jag kommer må lite bättre på sikt om jag börjar rida. Sagt och gjort. Upp på en som jag tycker gigantisk häst vid namn Bailey..


Kommentarer
Postat av: Cilia

Wow spännande rida. Härligt lycka till!



KRAM KRAM

2010-12-06 @ 15:02:49
Postat av: Annelie T.

JA, vilken bra idé ! Ridning är toppen, lycka till!Kram

2010-12-07 @ 20:26:13
Postat av: Sanna

Mycket tankar och kramar till er allihop från Sanna m familj

2010-12-11 @ 13:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0