27 december!

Då är julen avklarad.. skönt..

Det gick relativt bra men saknaden är där hela tiden.. Filip, Louise och Jacob blev rejält bortskämda denna jul, men det är dem värda..

På julafton var mormor och morfar här. Det blev inget julbord utan barnen ville äta fondue. Det var en av Hannas älsklingsrätter. Så varför inte, klart det blev fondue.

På juldagen var vi hos mormor och morfar, alla mina syskon med familjer var där. Det gick bra men sen brast det för mig, saknaden tog överhand.. Det är så tufft att se alla kusiner leka, stoja och vänta på tomten och Hanna är inte med!!

Igår var jag ute och red igen, nu har jag även provat på galopp och jag hämtade även honom alldeles själv i hagen. Han kom till och med när jag ropade.. så jag har nog blivit lite accepterad av hästen.

Annars hände det inte mycket igår, det blir så ibland, jag orkar inte göra någonting och då gör jag inte det..

Idag jobbar Tommy och jag har semester. Jag, Jacob och Christoffer har varit och åkt skridskor och nu är det full fart här hemma.

Imorgon blir det nog skridskor igen, Jacob tycker det är superkul och på kvällen ska kusinerna Adam och Douglas sova över för första gången..

Kommentarer
Postat av: Violeta Milutinovic

God fortsättning kära Pauline !

Kram Violeta

2010-12-28 @ 17:34:04
Postat av: Ida & Julia

Kära Hanna. Idag var vi och besökte din grav uppe vid Garnsviken. På grund av all snö gick det inte så snabbt men efter en tids letande fann vi den. Dina fina nallar frös så vi borstade av dem från all snö och la dit en bukett blommor till dig med en änglakrokodil gjord av pärlor. Vi satt ner en stund och tittade på ljusen som brann och tänkte på dig. Många kramar, Ida & Julia.

2010-12-29 @ 10:28:35
Postat av: Annelie T.

Gillar galopp, härligt att rida fort! Måste var underbart att rida i snön. Kramis

2011-01-05 @ 18:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0